Stránka 1 z 2

Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 15:38:55
od colcino
Zdravím všechny. Dneska jsem měl řeč s kamarádem který mě řekl ať si vyleštím kanály že to prý lépe pojede a to včetně karburátoru a kolénka sání a přepouštěcích. Vůbec nechápu čím, mám doma menší modelářskou brusku, umím leštit víka na PIO téměř do zrcadla hadrem a jemnou brusnou pastou. To je stejný princip? Vyleštit kanál do zrcadlového lesku?? A co bude následovat? Mám dát větší trysku a filr??

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 16:03:24
od babetak55
jo jeto stejný princip napřed hrubější a pote jemnější a jemnější a td. a vzniknete zrcadlo
asi to trochu pomůže protože se změní drsnost kanálku a tím se ztichlí průtok ale bude to práce na prt
záleží jestli chceš aby ti více žrala paliv
podle mě je to jinak zbytečné :D

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 16:23:34
od colcino
Jde mě o nějaké vyhnání výkonu abych nemusel nějak rapidně hrabat do válce. Podle něho by mě to mělo těch 10 km vyhodit navíc. Ale jde mě spíš o pořádnej odpich než o rychlost. V nízkých otáčkách je to líne jak hajzl.

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 16:32:24
od babetak55
tak použi šlapky neznám lepší odpich
dvakrát šlápneš a jeta 30 raz šup :D

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 16:38:52
od colcino
Ale no tááááák :D ty používám i tak :D akorát dělám jáhradní karbec a vnitřek difuzoru je jak zrcadolo :D

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 17:25:55
od Fajn-Tom
colcino píše:Jde mě o nějaké vyhnání výkonu abych nemusel nějak rapidně hrabat do válce. Podle něho by mě to mělo těch 10 km vyhodit navíc. Ale jde mě spíš o pořádnej odpich než o rychlost. V nízkých otáčkách je to líne jak hajzl.

10km/h a víc, záleží jako hodně to vyleštíš :lol: Třeba pokud odlěštíš z kanálu na správném místě 3mm tak i 20km/h navíc

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 17:28:40
od colcino
No závodit nebudu jde mě o rychlost alespoň 50 km/h tu sice dostanu i teď ale chci aby babetta nijak extra netrpěla. Prostě abych jel 50 km/h silničně. Kamarádova NEUPRAVENÁ toto dává běžně, jen má vzadu větší převod. No odleštit ale kde jak a čím? Materiál by nebyl problém ale postup.

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 18:28:09
od Fajn-Tom
Kde a co leštit je otázka na kterou ti nikdo nedá odpověd. Leštěný povrch má výhody i nevýhody, proto se u nekterých závodních motorek můžem setkat s hrubým povrchem kanálů, u nekterých jen matný povrch a někdy i leštěný. Rozdíl je tak malý, že se tohle řeší jen u závodních motorek, kde mají přístroje který měří proudění v kanálech. Je rozdíl jestli kanálem proudí jen vzduch nebo směs benzínu se vzduchem, kde potřebujem docílít kromě vysoké rychlosti proudění i dobrého promísení směsi.

Já například leštím jen výfukový kanál, na výkonu to samozřejmě nepřidá ani setinu procenta, ale pro výkon to nedělám

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: pát pro 14, 2012 21:18:27
od colcino
a proč? Neusazuje se na leštěném karbon? Akorát je vyleštěný difuzor s kolénkem, do válce teda hrabat nebudu no .

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 20:55:40
od bundes
babetak55 píše:jo jeto stejný princip napřed hrubější a pote jemnější a jemnější a td. a vzniknete zrcadlo
asi to trochu pomůže protože se změní drsnost kanálku a tím se ztichlí průtok ale bude to práce na prt
záleží jestli chceš aby ti více žrala paliv
podle mě je to jinak zbytečné :D



Promiň, ale už jsem to nevydržel... Jseš si opravdu jistej že vyleštěním kanálů zvýšíš spotřebu? Pokuď budeš jezdit stejnou rychlostí tak spotřeba bude stejná...

babetak55 píše:tak použi šlapky neznám lepší odpich
dvakrát šlápneš a jeta 30 raz šup :D


Tak to máš Babettu v dost špatným stavu, já u 225 šlapky ani nemám a rozhodně bych je ani nevyužil, mě to dá se sériovým motorem z 0-25 za pár sekund....

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 21:05:05
od abo
babetak55 píše:tak použi šlapky neznám lepší odpich
dvakrát šlápneš a jeta 30 raz šup :D


Tak to máš Babettu v dost špatným stavu, já u 225 šlapky ani nemám a rozhodně bych je ani nevyužil, mě to dá se sériovým motorem z 0-25 za pár sekund....[/quote]

Pripájam sa, nikdy som na babette nepoužil pedále okre prípadov kedy som šiel zbalený na stanovačku a nechcela mi podradiť.

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 22:12:27
od babetak55
bundes
"záleží jestli chceš aby ti více žrala paliv" tohle je odpověď na "Mám dát větší trysku a filr??" :D
jinak rozjezd babetty z přidaní šlápnutí 0-25 za 2 sekundy rychlejší než bez šlápnutí 0-25 za 4 sekundy + menší spotřeba jinak babettu mám v super stavu a upřimně lituji že máš 225 v zimě ti je asi zima při staní na červené
jinak většinou stačí prošlápnout a ne šlapat jako blázen :D

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: úte pro 18, 2012 22:37:26
od Fajn-Tom
bundes píše: Promiň, ale už jsem to nevydržel... Jseš si opravdu jistej že vyleštěním kanálů zvýšíš spotřebu? Pokuď budeš jezdit stejnou rychlostí tak spotřeba bude stejná...

Leštěný povrch může mít špatný vliv na kvalitní promísení směsi, což se nám odvděčí menším výkonem a to následně větší spotřebou pokud chceme jezdit stejně rychle jako předtím. Ale je to jen teorie, v praxi jsou rozdíli skoro neměřitelné.

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: stř pro 19, 2012 16:29:27
od Pat
Taky si myslim ze na tomhle objemu to nehraje roli. Kdyby jsi mel nejakej velkej motor s turbem, kde bys to rval pod tlakem, tam by to melo smysl :)

Re: Jak na leštění kanálů?

PříspěvekNapsal: stř pro 19, 2012 17:40:41
od Pavel
Mrzí mě, že tolik lidí przní tyto kultovní stroje rádoby tunningem. Máte Babettu, ta jezdí 40-50. Kupte si silnější stroj, když vám to nestačí.