Stránka 1 z 1

Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: sob pro 29, 2012 15:06:33
od Roman Kinčl
Stačí, když se trošku oheřeje, a už začne špatně reagovat na plyn a udusí se, jako by došlo palivo a pak už nejde nakopnout.
Kohout teče proudem tím to nebude.

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: sob pro 29, 2012 15:31:39
od babetak55
maš správně nastavenou hladinu v karburátoru?
viewtopic.php?f=4&t=2689

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: sob pro 29, 2012 19:27:29
od Roman Kinčl
Mám Delllorto, hladina je cajk, to vono benzinu tam je pořád hodně. Možná gufera, když se ohřejou tak špatně těsněj a přifukujou do motoru. Už mě nic jinýho nenapadá - karbec je celkově OK (směs, palivo atd.)

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 1:49:39
od colcino
Podle mě svíčka- zkus i vyměnit gufera- práce na půl hodiny a 40 korun v čudu. Tím můžeš jedině získat. Ještě mě tak hlavou proletěl tyristir a cívka. Po zahřátí- zvlášť u 207 kde je všechno pod krytama to dělá velmi rádo.

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 14:26:50
od Roman Kinčl
Gufera vyměněna. Beze změny. KDyž je zcela studená, tak se chová normálně - chytne, de za plynem. Ovšem tak po dvou až třech Km jízdy když člověk ubere tak se začne dusit jak když dojde palivo až do zdechnutí. Potom, pokud se podaří nastartovat, tak hned po přidání plynu hebne. Začínají mě docházet nápady. Těsnění u karbce jsou nová. Svíček vyzkoušeno více bez výsledku.

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 15:12:35
od kolos
Prolezl bych preventivně výfuk, i kdyby jsi ho čistil nedávno. Mohl se někdě uloupnout kus karbonu a dělat bordel. Z počátku to třeba ještě prochází, ale pak se výfuk dotěsní čerstvě naprskaným olejem a je šlus. Výfuk můžeš nechat namontovaný, jen sundej koncovku, vytáhni vložku tlumiče, baterkou posviť do výfuku, zda jsou ty dvě díry v přepážce normálně průchozí (průmer asi 6mm). Na zkoušku se dá výfuk taky složit bez vložky tlumiče a to tak, že nejdříve do výfuku našroubuješ šestku matku pak dáš koncovku, která se opře právě o tu matku a přitáhneš další matkou. Má to takhle takový víc "racing" zvuk :wink:

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 17:49:06
od Roman Kinčl
Tak nakonec to bylo více než banální - Ucpané víčko nádrže :D Taková prkotina a jak člověka potrápí. Prostě časem přestal týct vlivem podtlaku benál do karbce. Díky všem za rady a omlouvám se za svou demenci :D

Ale aspoň mě to donutilo vyměnit gufera. Teda už na gufero pod řetězovým kolečkem, přístup k němu je mizernej tak sem ho nechal. Stejně je to nejméně důležitý gufero-dokud neteče olej tak je to fuk :)

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 18:39:44
od kolos
No vidíš a tohle jsi vyloučil hned v úvodu tohoto vlákna, když jsi psal že benzin teče proudem. Kdybys toho nechal odtéct víc a s víčkem, jak jsem tu teď někdy psal, mohl jsi to odhalit hned.

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 19:09:37
od Roman Kinčl
Ano, později jsem sundal hadičku, vzal lahvičku a nechal týct se zavřenou nádrží. To sem konečně zjistil že ten proud se časem zmenšil na čůrek až to přestalo definitivně téct. Lidská hloupost je hold všudypřítomná :D

Re: Když se trochu ohřeje, chcípne a nejde nastartovat

PříspěvekNapsal: ned pro 30, 2012 20:36:14
od kolos
Ale no tak, hloupost je v tomto případě trochu silné slovo. Řekněme spíš mladická nerozvážnost. :wink: