Stránka 1 z 1

Životnost motoru

PříspěvekNapsal: sob bře 23, 2013 22:18:05
od DRN
Pánové, hledal jsem ale nenašel. Mám 210 čerstvě zajetou po GO z běžně dostupných dílů (něco fichtkramek neco kamenná prodejna tady ve městě). GO byla komplet, klika, výbrus, ložiska, gufera, spojky, řemen... Tak mě zajímá kolik se na tom dá cca najet do další GO. Jezdím delší trasy (do práce to mám 17km) vetšinou po rovině a do těch 40km/h, vše seřízeno, karbec Dellorto, tankuju N95 olej polosynteťák 1:40. A beru i zkušenosti z 207 (jedna čeká až budu mít víc času). Dík za názory a zkušenosti.

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 13:32:19
od PetrT30
po 1000 km bych vyměnil ojel v převodovce oddělal hlavu + válec zda je tam vše OK = nepřidírá se atd.
Toto bych zopakoval po 5000 km ... pak po 10000 km ..... pak po 15000 km :D
... ale dřív než toto najedeš ti odejdou díly z druhovýroby :(

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 13:56:04
od DRN
no právě a to mě zajímá, hádám že největší bolest bude klika co?

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 14:39:08
od Dr.House
Největší slabina druhovýroby bude píst popřípadě nějaké díly spojek,kliky bych se vůbec nebál pokud při GO použiješ ojnici CKR jsou to velmi kvalitní ojnice(vyrábějí ojnice i pro seriovou výrobu ne pouze jako nd), jezdí se i na závodech a není s nimy problém .s tímhle možná někdo nebude souhlasit ale ojnice CKR jsou minimálně tak kvalitní jako originály spíše jsou kvalitnjší, ale měl jsem kliku nějakou maďarskou už od pohledu šmejd a vydržela cca 1200km a pak prakl váleček ve spodním ložisku a byl konec

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 15:54:10
od DRN
s pístem počítám, mám druhou vybroušenou sadu jako náhradní, spojky jsou do jisté míry "spotřebák" to moc neřeším, navíc se mi povedlo sehnat dvojkovou těžkou ještě origo, jinak klika nevím jaká byla použita

kliku ckr jsem koupil do pionýra, tak jsem zvědav, na jehlách byla za stejnou cenu jako original po go

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 21:25:47
od Dr.House
podle mě stejně spousta problémů a fám o krátké životnosti je způsobená tím kdo motor skládá když mi někdo řekne že mu po složení motoru jde klika trochu ztuha a že se to rozchodí, tak bohužel jeho problém je to špatně složené
já vždycky rád dávám odkaz na tohle video https://www.youtube.com/watch?v=b9JUeyyjwX8 takhle to prostě po složení musí chodit

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 21:44:59
od DRN
tak složené je to dobře, no jsem zvědav, idealne kdybych do toho letos nemusel víc sáhnout a mohl udělat tu 207

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pon bře 25, 2013 22:04:30
od bohuš
tak já mám zkušenost z babettkou 210 dvourychlostní,byl to rok 1993 a měla najeto přes 17000km a kromě výměny ložisek bylo vše původní,žádný výbrus a jela pořád dobře a bez závad a problémů. nakonec jsem ju prodal a koupil mladší ročník z přidřeným motorem. takže kompletní go motoru se vším všudy mě vyšla na 4000kč,loni už sem začal zajíždět-zatím najeto 860km a jede jako čert.kolik vydrží se uvidí.

Re: Životnost motoru

PříspěvekNapsal: pát bře 29, 2013 12:57:23
od Pavel
U207, pokud máš motor z originálních dílů, tak by měl vydržet při dodržení všech servisních intervalů a doporučené maximální rychlosti na pohodu 30tisíc km do dalšího výbrusu. Viz Eduard Ďurkovič strana 100. To, že dělá někdo výbrus na motoru co 3-10tisíc, je už jiný problém, když to honí a nedělá servis. U 210 bych čekal podobné parametry s tím, že si nejsem jistý, jak by to bylo u volnoběžky a vnější převodovky, tam přece jenom dochází k většímu opotřebení. Co se týče ložisek, válce a pístu by to ale mělo být stejný jak u 207.