Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
čtv bře 28, 2013 18:47:30
od pcword
Mám dotaz jaký má vliv na běh motoru hlavní tryska když dám jinej pruměr než originál 63?
Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
pát bře 29, 2013 10:01:14
od pdp28
Funkciou hlavnej trysky je prepúšťanie paliva v závislosti na vytvorenom podtlaku v difúzere karburátora. Veľkosť otvoru v tryske určuje množstvo tohoto paliva. Má zabezpečovať správny pomer paliva a vzduchu, aby bola palivová zmes približne v pomere 14 dielov vzduchu ku 1 dielu benzínu. Tomu sa hovorí stechiometrický pomer.
Vplyv hlavnej trysky asi do otvorenia šúpatka do jednej štvrtiny ešte nie je veľký (tu má vplyv ešte voľnobežná tryska, skrutka bohatosti zmesi, nábežný uhol šúpatka) , ale postupne otváraním šúpatka sa zvyšuje a pri úplnom otvorení šúpatka je tým prvkom, ktorý v maximálnej miere ovplyvňuje správnosť zmesi. Ešte ho ovpyvňuje ihla, ale minimálne.
Záver (pri použití toho istého sacieho systému):
- ak dáš menšiu trysku, tak to ochudobníš a budeš mať problém s akceleráciou a možno s pridieraním
- ak dáš väčšiu trysku, tak to obohatíš a tiež stratíš na akcelerácii, lebo to bude pomaly horieť a nebudeš mať maximálne otáčky a budeš mať vyššiu spotrebu
Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
pon dub 22, 2013 21:30:28
od bundes
Jenom doplním pdp28, když má tvoje svíčka na elektrodách po projížďce bílou barvu, máš moc chudou směs a měl bys to řešit větší tryskou. Když jsou elektrody černé, máš moc bohatou a měl by jsi dát menší a když je barva cihlová tak je to OK a nešahej na to

Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
úte dub 23, 2013 8:19:33
od Starec
bundes píše:Jenom doplním pdp28, když má tvoje svíčka na elektrodách po projížďce bílou barvu, máš moc chudou směs a měl bys to řešit větší tryskou. Když jsou elektrody černé, máš moc bohatou a měl by jsi dát menší
Prečo by mal hneď meniť trysky, veď sa mu stačí pohrať s nastavením!
Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
úte dub 23, 2013 23:07:41
od colcino
Starec píše:bundes píše:Jenom doplním pdp28, když má tvoje svíčka na elektrodách po projížďce bílou barvu, máš moc chudou směs a měl bys to řešit větší tryskou. Když jsou elektrody černé, máš moc bohatou a měl by jsi dát menší
Prečo by mal hneď meniť trysky, veď sa mu stačí pohrať s nastavením!
¨¨Můžu říct že někdo kdo má starou babetuu a dost často řistí trisky tak je to taky problém. Kamarád měl za ty roky trisku tak "vyčištěnou" až byla vyběhaná zhruba o 2 čísla a za boha ju nemohl seřídit. Ale jak koupil jehlu, trubici a nové trisky bylo vše už v pohodě.
Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
pát dub 26, 2013 9:51:54
od misakGS
bundes píše:Jenom doplním pdp28, když má tvoje svíčka na elektrodách po projížďce bílou barvu, máš moc chudou směs a měl bys to řešit větší tryskou. Když jsou elektrody černé, máš moc bohatou a měl by jsi dát menší a když je barva cihlová tak je to OK a nešahej na to

Od toho je snad na karbci vedle šroubku volnoběhudruhý pro seřizování bohatosti, ne? K čemu nějaké vyměňování trysek, to jsem ještě neslyšel

Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
pát dub 26, 2013 10:50:27
od Pat
Srob bohatosti ovlivnuje sme pouze do 1/3 plynu, pak uz jen pouze velikost hlavni trysky. Kdyz stelujes bohatost sroubkem je to pro naladeni volnobehu a pro plynujel prechod plynu pri pridani.
Re: Tryska hlavni babetta 210

Napsal:
pát dub 26, 2013 12:56:57
od colcino
misakGS píše:bundes píše:Jenom doplním pdp28, když má tvoje svíčka na elektrodách po projížďce bílou barvu, máš moc chudou směs a měl bys to řešit větší tryskou. Když jsou elektrody černé, máš moc bohatou a měl by jsi dát menší a když je barva cihlová tak je to OK a nešahej na to

Od toho je snad na karbci vedle šroubku volnoběhudruhý pro seřizování bohatosti, ne? K čemu nějaké vyměňování trysek, to jsem ještě neslyšel

Víš nezapoměň že naše babetty maj kolikrát i přes 30 a ne každá ju měl zrovna dvakrát servisovanou. Aby dobře fungoval šroub bohatosti směsi musí být čisté i kanálky které k němu vedou. Vem si schválně zubní nit, mezizubní kartářek, párátka, hodinku si hraj a budeš se divit co všechno se dá ještě z kanálků vyškrábat. Nejhorší prasárna je čištění trisek drátem- naprosto ju znehodnotíte, když už kupujete kdejaké kraviny na baetty tak se na drobnosti dost často zapomíná, přitom karbec a výfuk vám tvoří skoro 80% závad.