Stránka 1 z 1

[B210] Výměna pístu

PříspěvekNapsal: stř kvě 01, 2013 23:33:36
od P1s3k
Ahoj babeťáci, pustil jsem se do menší generálky své babetty 210.100 a po sundání hlavy a válce sem se nestačil divit.
Na pístu jsou poměrně velké škrábance a otlučení, tudíž si koupím novej píst i s kroužkama, ale válec je bez výbrusu a je jako novej bez známek opotřebení (najeto max 3-5tis. km).
Proto se ptám, když vyměním píst a kroužky, budu muset babettu znovu zajíždět nebo to můžu dělat jak doteď furt na plnej knedlík?

Re: [B210] Výměna pístu

PříspěvekNapsal: čtv kvě 02, 2013 8:28:49
od kolos
Copak asi hezkého tím motorem kdy proběhlo, že je píst potlučený :? Tohle rády způsobí části ložiska na klice, které když odchází, tak se drtí a drolí, jako v mlýnku. Je otlučená i hlava? Ten motor má najeto 3-5tis do novoty? To by měl být motor v nejlepší kondici. Jelo to špatně, že chceš dělat GO? Nebude stačit to potlučení lehce přebrousit a nechat píst makat dál? Jinak nový píst i kroužky, by měly mít možnost si trochu sednout a přizpůsobit se starému válci, takže já osobně bych tak 100-200 km trvale fullgaz nejezdil a lehce přimazal.

Re: [B210] Výměna pístu

PříspěvekNapsal: čtv kvě 02, 2013 9:02:12
od ridchey
kolos pise dobre, pokud je ten pist jeste original,pak bych se ho jen tak nezbavoval,vymenit se da vzdycky....