Kouslá babča

A ještě jeden dotaz - ten se týká kamaráda.
Včera jsme měli sraz, že si uděláme menší projížďku, než jsme se však sešli na místě tak volal, že asi zadřel motor. Přijel jsem teda k němu a koumali jsme, co se vlastně stalo. Šlapat nešlo, při vyndání svíčky a po posvícení byl vidět píst nahoře. Teď mě ale vrtá hlavou, co s tím budem dělat, poslat na výbrus, koupit na motokrámku set válce, pístu čepu? Ale hlavně, jak zjistit, jestli to byl prostě jen problém v tom, že se to přidřelo, nebo jestli to nezpůsobilo něco dalšího? Abychom za měsíc neřešili to samé, dá se to nějak poznat? Zatím jsme to nerozdělávali, celou dobu jela dobře.
Další věc, která s tím teda asi nesouvisí je ta, že při přeřazení z 1 na 2 to fakt dost silně kopne a bouchne, když jsem na tom seděl prvně a nečekal to, tak mě to málem sesadilo na zem. (teda teď už dokopala no)..
Včera jsme měli sraz, že si uděláme menší projížďku, než jsme se však sešli na místě tak volal, že asi zadřel motor. Přijel jsem teda k němu a koumali jsme, co se vlastně stalo. Šlapat nešlo, při vyndání svíčky a po posvícení byl vidět píst nahoře. Teď mě ale vrtá hlavou, co s tím budem dělat, poslat na výbrus, koupit na motokrámku set válce, pístu čepu? Ale hlavně, jak zjistit, jestli to byl prostě jen problém v tom, že se to přidřelo, nebo jestli to nezpůsobilo něco dalšího? Abychom za měsíc neřešili to samé, dá se to nějak poznat? Zatím jsme to nerozdělávali, celou dobu jela dobře.
Další věc, která s tím teda asi nesouvisí je ta, že při přeřazení z 1 na 2 to fakt dost silně kopne a bouchne, když jsem na tom seděl prvně a nečekal to, tak mě to málem sesadilo na zem. (teda teď už dokopala no)..
