Záhadná závada

Ahoj, tak jsem myslel, že už byla pryč, ale včera mě to zase vypeklo. Babča mi trošku hůř startuje, občas na ni musim jako na kole šlapat aby se chytla, pak obvykle jezdí dobře. Ale včera, blbě se ji chytalo, divně jela, když pak sjížděl kopec, tak za jízdy chcípla a až při dost pomalé rychlosti znovu chytla, dříve jsem to přisuzoval mé chybě v míchání oleje
, ale to už jsem vyřešil. Pak když jsem vyjížděl kopeček, který obvykle jedu kolem 40, tak se ji nechtělo skoro ani přes 20, jel jsem nicméně dál a další kopeček dolu tam chcípla definitivně a už nešla našlapat (píst podle zvuku běhá normálně). Nechal jsem ji trošku odstát a šlapal jak při tréningu na tour de france, ale bez výsledku. Vybavil jsem si ale, že už jsem se s tím jednou setkal a udělal to samé co minule, tj. zaštrachal jsem kabelama a zkusil znovu (tenkrát neházela svíce jiskru a pak najednou jo).
Vždy na pikosekundu jakoby chytla, ale chcípla (dost u toho hulila). Nakonec jsem to tak nějak nakopl a na jeden - vlastně půl válce dojel domu.
Řekl jsem si, že se teda konečně vrhnu na kabely a dám nové. Koukal jsem na tyristor, měřil ho ohmmetrem dle příručky, ale vše se zdá ok, je na něm teda prasklinka a je na pohled takový né uplně souměrný (nevím teda, jestli neni už z výroby takovej), raději jsem teda objednal novej.
Napadá vás, v čem dál hledat problém, případně co zkontrolovat? Svíčka je nová a má i krásnou cihlovou barvu. Jinkru hází (nevím teda jak moc by ji házet měla, ale vypadá že jo, prostě to tam slabě blejská). Karbec mám dellorto (předtím to ale dělalo stejný problém i s původním.
Díky za dočtení slohovky a pokud vás to moc nevysílilo, tak poprosím o radu co ještě zkusit.
A ještě doplním, že mezi těmito projevy jsem najezdil asi 100-150km naprosto bez problému a řekl bych, že i s dost slušným výkonem.

Vždy na pikosekundu jakoby chytla, ale chcípla (dost u toho hulila). Nakonec jsem to tak nějak nakopl a na jeden - vlastně půl válce dojel domu.


Řekl jsem si, že se teda konečně vrhnu na kabely a dám nové. Koukal jsem na tyristor, měřil ho ohmmetrem dle příručky, ale vše se zdá ok, je na něm teda prasklinka a je na pohled takový né uplně souměrný (nevím teda, jestli neni už z výroby takovej), raději jsem teda objednal novej.
Napadá vás, v čem dál hledat problém, případně co zkontrolovat? Svíčka je nová a má i krásnou cihlovou barvu. Jinkru hází (nevím teda jak moc by ji házet měla, ale vypadá že jo, prostě to tam slabě blejská). Karbec mám dellorto (předtím to ale dělalo stejný problém i s původním.
Díky za dočtení slohovky a pokud vás to moc nevysílilo, tak poprosím o radu co ještě zkusit.
A ještě doplním, že mezi těmito projevy jsem najezdil asi 100-150km naprosto bez problému a řekl bych, že i s dost slušným výkonem.