Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod Rybár » pát čer 28, 2013 11:42:11

Kľudne vyšraubuj sviečku ,zadrenia sa neboj keďže motor nebude spaľovať , zrejme ho ani nezahreješ . Možno aj svaly na stehnách pekne vypracuješ . :mrgreen: Ale jednoduchšie je motor odpojiť touto súčiastkou.http://www.sim-ba.sk/image_resize.php?path=item116/DSC02797.jpg Stačí povytiahnuť a pootočiť nech zacvakne .
Už len bolo Pionier21,Mustang,CZ 175-487,Jawa350-354,JAWA350-634, MZ150,Babetta 210, Stella,Jaweta,CZ 175-505 rikša,Yamaha FZR1000 exup, BMW 1100GS
Teraz je Babetta 210, Stella
Obrázek Spotřeba BABETTA 210 210
Uživatelský avatar
Rybár
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 20, 2013 17:45:07
Bydliště: Košice KN08PS

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod Koby » pát čer 28, 2013 12:52:56

Dobře ty.... :mrgreen: ještě by pomohlo sundat faju ze svíčky :lol:
Pomozte vymítit smrt z našich silnic! Jezděte po chodníku!!!
B207-300 Hellbetta
B215 Hujda
B225 Stella-Střella
Koby
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 536
Registrován: ned úno 10, 2013 1:52:48
Bydliště: Frog city,Brno venkov

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod tuningrob » pát čer 28, 2013 14:00:52

No jo, to je pecka !

To ani svíčku nemusím vytahovat..fakt to jde poměrně z lehka. Tak to se nebojím že zůstanu trčet :D :D
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod kocica.karel » úte črc 02, 2013 21:44:14

tedy po výměně startovacích pružinek již jde docela s motorkou couvat i když jde to o poznání tíž než dopředu.
kocica.karel
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon čer 24, 2013 23:06:51

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod Rybár » stř črc 03, 2013 7:18:50

Som rád že to pomohlo. :D
Už len bolo Pionier21,Mustang,CZ 175-487,Jawa350-354,JAWA350-634, MZ150,Babetta 210, Stella,Jaweta,CZ 175-505 rikša,Yamaha FZR1000 exup, BMW 1100GS
Teraz je Babetta 210, Stella
Obrázek Spotřeba BABETTA 210 210
Uživatelský avatar
Rybár
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 20, 2013 17:45:07
Bydliště: Košice KN08PS

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod mhi » ned led 10, 2016 22:29:25

Roman Kinčl píše:Ano, na volnoběh musí babetta jít lehce tlačit na obě strany. Zkontroluj spojky.


Tak po rozpuleni motoru B210 (vadna predl. hridel) mam presne ten samy problem. Spojky jsem nijak slozite nedemontoval, pouze jsem doplnil spravne podlozky a segrovky do rozjezdove spojky + poskladal bubny. Fakta:

1) nahodil jsem slozeny motor, nastartoval na dva nebo tri drcy, az jsem se divil, ze to slo tak snadno :-). Zadni kolo se mi zaclo hodne roztacet, tak jsem poladil volnobeh, OK. Jel jsem to projet po zahrade, asi po 100 ujetych metrech jsem se zastavil a nerozjel. Z leveho rozjezdoveho bubnu smrad. Chcipnul jsem to, buben horky. Vyzkousel jsem odmastit rozbehovou spojku (3 celisti), slozil, jelo to uz OK.

2) Zarazilo mne, ze pri volnobehu jsem nebyl schopen vubec s Babettou couvat, dopredu mne to vzdy trosku tlacilo samo od sebe i bez plynu.

2b) Pri chcipnutem motoru pri tlaceni vpred i vzad mi to toci remenem. To asi OK neni, co?

3) Pozdeji jsem se vydal na mozna 1km cestu. Po ceste jsem dosahl rychlost cca 20km/h, vic jsem se bal (snih, led). Motor mel u teto rychlosti docela slusne az neprijemne vibrace (nemam srovnani s jinou Babettou, mozna to je normalni?), ale tahl docela ochotne po celou dobu jizdy, nechcipal. Dojel jsem zpatky, chcipnul to ... a uz nenastartoval. Neprotacel se mi buben, remen ano. Cekal jsem mastnotu.

4) Rozebral jsem levy buben, odmastil startovaci celisti i plochu, nepomohlo. Opakovani podruhe, vyplacal jsem na to hromadu acetonu, osmirkovat, okartacovat, trosku se to zlepsilo, naponekolikate "sporadicky" nastartuji. Je videt, ze buben se neprotaci moc ochotne, bud' jej brzdi motor, nebo startovaci celisti nezabiraji, nebo neco dalsiho v pravem radicim bubnu (nepostrehnu jestli se remen u startovani toci "volne"). Startovaci celisti maji asi 1-1,5mm. Mely tolik i kdyz fungovaly 100%.

Co byste doporucovali?

Prvni problem vidim v tom, ze kdyz bez beziciho motoru couvam, toci mi to remenem. Takhle se to driv nechovalo. Cim to je?

Druhy problem se bojim, jestli neni neco s motorem, nejake treni, pridirani, apod. Rukou tocim bubnem a citim odpor pri kompresi, jinak nic zvlastniho. Co bych mel zkontrolovat?

Treti je problem se startovanim.
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

Příspěvekod mhi » sob led 23, 2016 18:12:07

Nikdo mi sice neporadil, ale pro pripadneho dalsiho cloveka co by mel stejny problem: mohla za to pomerne ocekavane spatne slozena (nekompletni) radici spojka. Je potreba ji opravdu slozit podle originalu a dusledne odstranit vsechna napadeni kutilem :-).
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků