Stránka 2 z 2

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 11:42:11
od Rybár
Kľudne vyšraubuj sviečku ,zadrenia sa neboj keďže motor nebude spaľovať , zrejme ho ani nezahreješ . Možno aj svaly na stehnách pekne vypracuješ . :mrgreen: Ale jednoduchšie je motor odpojiť touto súčiastkou.http://www.sim-ba.sk/image_resize.php?path=item116/DSC02797.jpg Stačí povytiahnuť a pootočiť nech zacvakne .

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 12:52:56
od Koby
Dobře ty.... :mrgreen: ještě by pomohlo sundat faju ze svíčky :lol:

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 14:00:52
od tuningrob
No jo, to je pecka !

To ani svíčku nemusím vytahovat..fakt to jde poměrně z lehka. Tak to se nebojím že zůstanu trčet :D :D

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 21:44:14
od kocica.karel
tedy po výměně startovacích pružinek již jde docela s motorkou couvat i když jde to o poznání tíž než dopředu.

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: stř črc 03, 2013 7:18:50
od Rybár
Som rád že to pomohlo. :D

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: ned led 10, 2016 22:29:25
od mhi
Roman Kinčl píše:Ano, na volnoběh musí babetta jít lehce tlačit na obě strany. Zkontroluj spojky.


Tak po rozpuleni motoru B210 (vadna predl. hridel) mam presne ten samy problem. Spojky jsem nijak slozite nedemontoval, pouze jsem doplnil spravne podlozky a segrovky do rozjezdove spojky + poskladal bubny. Fakta:

1) nahodil jsem slozeny motor, nastartoval na dva nebo tri drcy, az jsem se divil, ze to slo tak snadno :-). Zadni kolo se mi zaclo hodne roztacet, tak jsem poladil volnobeh, OK. Jel jsem to projet po zahrade, asi po 100 ujetych metrech jsem se zastavil a nerozjel. Z leveho rozjezdoveho bubnu smrad. Chcipnul jsem to, buben horky. Vyzkousel jsem odmastit rozbehovou spojku (3 celisti), slozil, jelo to uz OK.

2) Zarazilo mne, ze pri volnobehu jsem nebyl schopen vubec s Babettou couvat, dopredu mne to vzdy trosku tlacilo samo od sebe i bez plynu.

2b) Pri chcipnutem motoru pri tlaceni vpred i vzad mi to toci remenem. To asi OK neni, co?

3) Pozdeji jsem se vydal na mozna 1km cestu. Po ceste jsem dosahl rychlost cca 20km/h, vic jsem se bal (snih, led). Motor mel u teto rychlosti docela slusne az neprijemne vibrace (nemam srovnani s jinou Babettou, mozna to je normalni?), ale tahl docela ochotne po celou dobu jizdy, nechcipal. Dojel jsem zpatky, chcipnul to ... a uz nenastartoval. Neprotacel se mi buben, remen ano. Cekal jsem mastnotu.

4) Rozebral jsem levy buben, odmastil startovaci celisti i plochu, nepomohlo. Opakovani podruhe, vyplacal jsem na to hromadu acetonu, osmirkovat, okartacovat, trosku se to zlepsilo, naponekolikate "sporadicky" nastartuji. Je videt, ze buben se neprotaci moc ochotne, bud' jej brzdi motor, nebo startovaci celisti nezabiraji, nebo neco dalsiho v pravem radicim bubnu (nepostrehnu jestli se remen u startovani toci "volne"). Startovaci celisti maji asi 1-1,5mm. Mely tolik i kdyz fungovaly 100%.

Co byste doporucovali?

Prvni problem vidim v tom, ze kdyz bez beziciho motoru couvam, toci mi to remenem. Takhle se to driv nechovalo. Cim to je?

Druhy problem se bojim, jestli neni neco s motorem, nejake treni, pridirani, apod. Rukou tocim bubnem a citim odpor pri kompresi, jinak nic zvlastniho. Co bych mel zkontrolovat?

Treti je problem se startovanim.

Re: Nastartovaný motor a couvání? Babetta 210

PříspěvekNapsal: sob led 23, 2016 18:12:07
od mhi
Nikdo mi sice neporadil, ale pro pripadneho dalsiho cloveka co by mel stejny problem: mohla za to pomerne ocekavane spatne slozena (nekompletni) radici spojka. Je potreba ji opravdu slozit podle originalu a dusledne odstranit vsechna napadeni kutilem :-).