Stránka 1 z 2

Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 22, 2013 10:13:17
od kusy333
Zdravím.Mam taký problém pri mojej babette 210 : ked chodim na 3/4 plynu tak to chodi perfektne ale ak babetta stoji na volnobeh dlhsie ako cca 20 sekúnd alebo ak chodim pomalsie tj. na prvom prevodovom stupni tak po pridani plynu sami zacne dusiť až zdochne,vtedy ju položim na stojan trocha popridáavam plyn(cez to dusenie sa) az kym nechyti vyssie otacky a zase v pohode jazdim . Neviete čim by to mohlo byť? Paliivovy filter mám.

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 22, 2013 10:45:08
od ridchey
preplavena, prilis mnoho smesi,sestelovat karbec

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: ned črc 28, 2013 16:15:42
od kusy333
no tak som skusil nastaviť ten karburátor ale výsledok sa bohužiaľ nedostavil stále to isté :(

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 7:33:51
od Pat
Mel jsi to rozdelany a nastavoval jsi vysku hladiny? Sestelovani pomoci sroubku v tomhle pripade nepomuze.

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 11:40:37
od kusy333
ok mam to rozobrane.Mam to nastavit podla manualu ktory som nasiel tu na fore -myslim ten plavak?

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 11:46:34
od Pat
Jj, tady na foru je o tom nastaveni peknej clanek, tak to podle toho udelej a melo by to fungovat :)

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 12:16:35
od kusy333
ok skusim :)

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2013 12:53:33
od tuningrob
Doporucuju zalest nekde do chladku v tech teplotach

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:38:40
od Dave842
Ahoj,

mám podobný problém, ale spíše si myslím, že jde o moc vzduchu a málo benálu. K věci: Babetta, zahřátá, na stojánku po plynulém přidání plynu až do max. nejde do otáček a spíše se dusí. Při rychlém přechodu na max. plyn zdechne. Při jízdě absolutně nemá výkon, dá se jet pouze na plný sitič. Motor má velmi nepravidelný chod. Zvyšuje otáčky.

Karbec jsem seřídil, svíčku jsem zkusil vyměnit. Nepomohlo. Multimetrem jsem neměřil. Myslím si, že tobude někde přisávat falešný vzduch. Je to dobrý tip? Co myslíte?

Dave

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:43:09
od tuningrob
Skus při jízdě zakrýt prstem část sání. Jestli se babetta rozjede tak máš falešný vzduch.

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:45:28
od Dave842
Pravda.. to mě nenapadlo! Díky. Zkusím o víkendu ;)

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:46:56
od tuningrob
jak viš že maš karbec seřízeny když se ti to dusí ?

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:50:53
od labusek1
Maly dotaz 210kou ujel jsem asi 300km za dva dny. 30km pred cilem jsem ji zdechl a nesla nastartovat čistění svícky nic nová pouze na sytič tak jsem to dojel na ten sytič jela v pohodě dokonce mě ostatní nestacili ale děsně to kouří špatně chyta benzin 1:40 karbec cistej

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 19:51:56
od Dave842
Ten jsem sundal jako první. Plováky jsou dobře, trysky volný, ventil drží, jehla je taky dobře aretována. Těsnění pod přírubou je dobrý, stejně tak pod plovákovou komorou a válcem (spadla mi tam pérovka, proto jsem sundal i válec). Jestli je to falešným vzduchem, tak jedině gufera. Na ty jsem taky kouknul, vypadají OK, ale kdo ví..??

Levé ložisko na klice už má trochu vůli.. :(

Re: Dusí sa

PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2013 20:10:33
od tuningrob
Nepravidelný chod může způsobovat vada někde v zapalování, se zvýšováním otáček ma zase spojitost ochuzování směsi( když vypnu benzin a mam nastartováne tak se volnoběh zvedá a zvedá. Hladina nastavena dobře ?