Stránka 1 z 1

Rekonstrukce Babetty 210/123 po roce se blíží do finále.

PříspěvekNapsal: pát srp 02, 2013 10:13:18
od jaryk77
Dnes jsem na mojí černou Babettu nasadil nádrž a je hotová.Chtěl jsem ji naprázdno protože nemám v nádrži ještě benzín našlápnout a zdřejmě má velkou kompresy.Musím jí z boku šlápnout do pedálů velkou silou aby se motor roztočil,když jsem sundal svíčku tak se točí z lehka ale jak svíčku opět nandám tak to jde pěkně z tuha ale podotýkám že startovací čelisti neprokluzujou akorád šlápnu za těžka aby se motor roztočil.Nevíte náhodou čím to může být je to opravdu velkou kompresí.když jsem ji v loni na podzim natočil tak motor je tichounkej jako šicí stroj,na plnej céres jenom pár vteřin má metky jako kráva.Do Babetty nikdy (myslím do motoru)nebyl nikdy dělán zásah vše je ještě původní a originální.Ta moje rekonstrukce spíše vyčištění.Demontáž kol blatníku krytu vočištění vyleštění a když byl některý šroubek trošičku orezlej tak jsem ho vyměnil za nový lesklý.A pak jsem jenom vyměnil převodovej olej pro sychr,jinak nic víc.

Re: Rekonstrukce Babetty 210/123 po roce se blíží do finále.

PříspěvekNapsal: pát srp 02, 2013 10:42:37
od Pat
Spis jestli to nezatuhlo kdyz to dlouho stalo, mozna az to pak zkusis nastartovat tak uvidis jak pojede. Delat zavery jenom pri protoceni pedaly je trochu predcasny :) Navic pokud nemas v karbecu benzin a tocis na prazdno, tak se nemaze valec...

Re: Rekonstrukce Babetty 210/123 po roce se blíží do finále.

PříspěvekNapsal: pát srp 02, 2013 11:59:54
od jaryk77
Nebyla v provozu od roku 1996,byla na stojánku ve vyhřáté garáži v rodiném baráku pod plachtou na gumu kvůli prachu,majitelka co ji koupila v roce 1995 sní jezdila akorád pro nákup ve vesnici a po jedné sezoně ji omrzela.V loni do garáže koupila velké auto tak mi jí prodala i s původní kartičkou.Když jsem vloni otebře z nosiče kastlík tak tam bylo ještě originální zabalené nářadí které nikdo nerozbaloval,na nosiči byl košík tak do kastlíku nikdo za pomálu dvacet let nelezl.Má najeto minimum snad je z prodejny ještě v záběhu a podle výfukového kolena od válce který neni vůbec ani náznakem opálené stmavlé.Sám jsem na to zvědav až naliju benzín a projedu jí jak táhne řadí atd.Ale moc jí honit nebudu max 40km víc raději né :-)
Do benzínu jsem koupil novinku motorový bezdýmý olej kvůli tvoření karbonu,olej je určen pro dvoutaktní motory poměr klasický 1:33
Když jsem dříve měl na venku na zahradě celý rok motorky,přikryté jenom igelitem a jištěny maskovací sítí aby igelit neulétl.Tak jsem do válce po odšrobování svíčky stříknul Konkord olej a protočil několikrát klikou kvůli konzervaci.A na jaře po nalití benzínu jsem je normálně nastartoval a postupně na nich jezdil.