tuningrob píše:Teda moc ti neporadím, jen dodám že převodový olej nemá se zadřením motoru nic společného. A přidřít se to mohlo jen když to málo mazalo nebo špatný olej, nebo když to pustíš z kopce bez plynu tzn velké točky bez paliva/oleje, a nebo prostě je na konci životnosti. Jestli to po schladnutí se trošku zlepšilo, tak by to mohlo být i něco píst-válec-kruhy.
Můžeš se podívat na vůle pro jistotu.
Když už by došlo na nakupování,tak kliku bych rozhodně nekupoval když to půjde, druhovýroba sou šmejdy, přinejhorším ojniční sadu. GO ti udělají určitě někde v okolí kde opravujou motorky. A motor kupovat po G.O je taky risk, když nevíš s jistotou jak se to dělalo. Můj případ...
No dobrá souhlasím s Tebou,že nové kliky druhovýroba stojí za prd že je lepší repase kliky,ale kdyby někdo slušný a podctivý prodával dobrý motor po GO tak ho koupím.Ono vš se dá nějak opravit ale klika je asi to nejhorší co může být.Někdo myslím dva diskutéři na fóru napsali že nějak něčím vystříkaly na motoru po sundání válce celou kliku a pomohlo to (je to taková nouzovka)píst ani kroužky nejsou zadřený jenom ta klika je přidřená.Motor je originální a bez GO vše původní nemá najeto mnoho.Možná je to vada materiálu při výrobě.
Koupil jsem jí od starší paní první majitelka která na ní jezdila po vesnici na nákup jenom dvě sezóny,motor měl být ještě v záběhu.Tachometr je funkční a bylo na něm jen 7km když jsem ji dovezl.I při odbornější konntrole ani výfuk nebyl zanesený,spojka (lamely) bez sebemenšího opotřebení,vzorky na gumách 95%.Výfuk a koleno vše původní a v chromu nic opáleného.Takže si myslím že nějakej aušus ta klikovka je.