Díky za pochvalu jj, to je mi jasné(ale díky za upozornění) že by voda asi nebyla pro něho moc příjemná, ale tak já na Babetě nebo Korádu jezdím jen když je hezky, takže zmoknutí u mě nehrozí takřka vůbec
Navíc o víkendu bych měl kupovat jednu nepojizdnou Babetu 210 za pár babek, takže si aspoň budu moc s čím zase hrát. Jen teda nevím kdo na tom bude jezdit
Fajn-Tom píše:k čemu je dobrý karburátor s větším průměrem když necháš původní sací kolínko? K navýšení výkonu ne. Na 207 jsem před pár rokama měl karbec i s kolínkem z fichtla
A nejen to, ale i přepouštěcí kanály a výfukový jsou menší, než u pincka.
Přesto to poberou, jako důkaz stačí trochu přesnější měření. Nové kolínko je ovšem samozřejmostí. Ale karbec z pionýra také není žádný velký zázrak (mám tím osazeny 2 babči). Sice to trochu líp to točí , ale největším bonusem je snadné seřízení hladiny a zejména jednoduše zvenku přístupné trysky - kdo rozebíral ucpanou trysku origo karbecu někde na mezi, ten ví o čem píšu.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.