BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » ned zář 15, 2013 18:29:30

ja som sa ho snažil prefuknúť kompresorom ale nič,,, ono keď som preplachoval nádrž a videl som kolko sajrajtu z nej vyteká,,,, (čierné olejové hrudky) a to som ju preplachoval asi tak 15x :D som na kohút rýchlo zabudol .Keď som videl čo je v nádrži tak kohút je na odpis- nový je na ceste. 8)
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Julinaa » úte zář 17, 2013 11:26:27

Proč ten kohout celej nedemontuješ a nerozebereš ho na kusy? Pak se dá snadno vyčistit kouskem drátku.
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » pát zář 20, 2013 19:21:25

ahojte takže babetu som konečne doskladal , dopratal z 2poschodia na ulicu,,, štartuje pekne , bohužial neprejdem na nej ani meter , motor ma neutiahne,, dusi sa aj na stojane. čím to môže byť ??? nádrž som čistil , nový ventil, hadička karbec pretesnený.... šteloval som ho hodinu ale nepomohlo. Tú hubičku v saní nemám. wtf????
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » sob zář 21, 2013 14:47:40

vyriešil som problém,,, nasáva to vela vzduchu, akonahle priškrtím tu gumenu hadicu medzi kostrou a vzduchovým filtrom bere sa do otáčok, riešil už niekto podobý problem?? mám to niečím priškrtit a jazdit????
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod tuningrob » sob zář 21, 2013 16:47:11

Maš tam hodně vzduchu podle mě.. ty těsnení a gufera jsou nove jo?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » sob zář 21, 2013 17:07:47

gufera som nemenil, tesnenia karburatoru ano,,, ked so priskrtil hadicku normal som jazdil,,,, olej ani nic z babety neslzi, netecie.
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Julinaa » pon zář 23, 2013 13:01:50

Já zkusmo zkoušel jezdit bez drátěnky v sání a chovalo se to úplně stejně jak popisuješ,nemá to vůbec tah.Všechna gufera vyměněná.Drátěnku jsem dal zpět a ještě jsem zmenšil izolačkou průměr nasávací trubky a betka teďka lítá o 5km/hod rychlejc.
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Pat » pon zář 23, 2013 13:18:39

Nejdriv urcite vymen gufera a pokud to nepomuze, tak priskrtit to sani vzduchu trosku (nejlepe zpet tu dratenky do sani) nebo dat vetsi trysku. Zalezi podle barvy svicky.
Nebo mas jeste spatne nastavenou hladinu (moc nizko) a je chuda smes.
Jak jsi nastavoval karburator? Nasel sis to nastaveni tady naforu, podle te nadoby?
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » pon zář 23, 2013 16:13:04

teras babeta ide vinikajúco akurát podla mňa neskoro radí dvojku ale to je už z iného súdku ,, tu haidicu zo sania som nakonci zlepil sekunďákom a dopolovice odlepil, karbec som nastavoval tak od oka od ucha, resp. dotiahol nadoraz a pomaly odtáčal , nehal som to podla optimálnych otáčok ,hladinu benzínu neviem ako poriadne nastaviť ,,, sviečka vyzerá OK , nedymí to ..... čo sa týka drátenky nemám tam nič ,,,dáva sa tam vraj ten molitan z akvaristiky .....
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Pat » úte zář 24, 2013 7:57:36

V tom sani muze neco byt, ale taky tam nemusi byt nic, zalezi jak cloveku babetta jezdi, kazdej kus je original...
Ted k tomu nastaveni hladiny:
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=2689
tohle vlakno si cely precti a nejdriv se musi nastavit spravne hladina (jinak bude vysoka spotreba nebo to naopak nepojede)
pak teprve zvysis volnobezny otacky trochu, dotahnes sroub bohatosit a budes postupne povolovat tak, aby mel motor nejvyssi otacky (melo by to byt zhruba 1-1,5 otacky od dorazu), potom nakonec snizit volnobezny otacky, tak aby to nechcipalo
lazeni karburatoru samozrejme provadet na zahratym motoru! vliv na stelovani volnobehu a spotrebu ma i spravne nastavenej predstih, ale predpokladam, ze s tim snad nikdo nehejbal...
samozrejmosti pred timhle vsim je, ze mas novy gufera (nebo minimalne vis ze jsou max 2 roky stary, osobne doporucuji po roce vymenu) a tesneni a cistej vyfuk
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod riman » stř led 08, 2014 9:58:35

Zdravím, řeším problém s renovací babety, která dlouho stála, tak si dovolím přidat otázku sem. Snad to nevadí. Máte nějaký typ, jak/čím vyčistit palivový ventil a motor jako takový, když se z benzínu s olejem stala, v některých místech už mazlavá hmota, která nejde vypláchnout např. technyckým benzínem či octovým roztokem? Např. tu hadičku, která vede z kohoutu do nádrže, jsem musel protahovat drátem. Ventil se mi bohužel vyčistit nepodařilo. Díky moc za radu.
riman
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 07, 2014 3:34:43

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Pat » stř led 08, 2014 13:25:40

Ventil z nadrze se da celej vysroubovat a rozdelat az tak z nej mas pruchozi trubicky a nejaky drobnosti kolem, to vse vycistit nejakym starsim kartackem kam se dostanes, pripadne protahnout tim dratkem a doporucuju koupit novy tesneni do ventilu.
Pak samozrejme neni spatny koupit palivovej filtr pro jistotu, aby se nezasiral karbec.
Me treba na ruzny cisteni zaslejch veci apod obcas pomohly cistice retezu (nebo motoru) ve sprejich (dneska se da koupit vsude mozne, ruzny druhy). Kdyz je to kvalitni chemie, tak staci na jakoukoliv spinu splichnout, nechat chvili a hadrem setrit. Dokonce hodne kvalitni cistice retezu kdyz nasplichas na bordel, tak to samo stece jak voda.

Byl jsem prekvapenej ze se mi s takovym cisticem dokonce povedlo odstranit jemnou vrstvu karbonu z pistu, kdyz sem ted cistil motor 250ky, ani sem nemusel pouzit smirek.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod ridchey » stř led 08, 2014 17:15:28

ovsem pozor, nekdy takova dobra chemie umi napadnout lak nebo komaxit, tak at si nezmrsite povrchovku :-)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod tuningrob » stř led 08, 2014 17:52:07

Palivové vedení nečisti, kup novou. Ja když čistil kanaly v hlavě, tak po stranach byla 1-2mm vrstva takové želatiny, odmáčel jsem to skoro víkend v naftě komplet ponořené a pak šroubovak s hadrou. Všechno těsnění nové,nezapomeň na gufera a vyčistit koleno vyfuku a tlumič před prvním startem.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod riman » stř led 08, 2014 18:21:21

Díky za rady. Až se dostanu domů, pokusím se je aplikovat.
riman
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 07, 2014 3:34:43

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků