Pokud to mas za rozumnou cenu tak tohle jsou bezny veci, ktery se daji levne opravit.
Ten plyn bude zpusobovat nekde roztrepeny lanko, takze koupit novy (cca 80kc). Pak bude potreba koupit vsechny mozny novy tesneni a gufera (do 200 Kc). Jak pise rob tak koupit nejakej kvalitni olej cca 200/litr. Pokud se ti nepovede vycistit poradne kouhout nadrze tak i ten novej, ale rikal jsi ze tece, takze pouze musis pak vylit zbytek z nadrze, vycistit dukladne nadrz, pak procistit ten palivovej kohout i sitko, mozna koupit novy tesneni co je v kohoutu (10Kc).
Pak bude potreba sundat vyfuk, vypalit a vycistit dukladne vcetne kolena. Sundat hlavu a valec, opet vycistit valec (hlavne z venku), dekarbonovat hlavu (jemnym smirkem az zmizi vsech cernej bordel od M2T), podivat se na stav pistu ten asi taky jen prejet smirkem, ale doporucil bych vymenit krouzky (cca 50Kc). Nakonec to slozis, a jde se na karbec. Tam ho musis rozberat, profouknout vzduchem (pumpickou), zkontrolovat trysky a funkci jehlovyho ventilu, pak spravne seridit podle navodu tady na foru. Pote se vrhnes na spojky, tam to bude potreba cele sundat a odmastit komplet, dat ty nove gufera a zase slozit. Zkontrolovat oblozeni, ale myslim si ze by to melo byt OK, max na dvojkovych pokud bude malo nechat prelepit nekde (zalezi odkud jsi, cena do 80Kc + pripadne postovne). Vymenit olej v prevodovce (vypustit starej, proplachnout novym, vypustit a pak 80ml noveho PP80 nebo 80W90).
Nakonec seridit brzdy, dofoukat gumy, napnout spravne retez, dotahnout vsechny mozny srouby a matky a muzes vesele jezdit. Oprava neni draha, jak si to sam spoctes, tak podle opotrebeni a dalsich drobnosti kolem 500-1000. Akorat u toho stravis minimalne jeden vikend a padne kopa sprostych slov
