Stránka 1 z 1
Dusi se při jízdě

Napsal:
pon zář 30, 2013 17:20:05
od ZiZo
Zdravim všechny příznivce, pročítal jsem si tak fórum ale nenašel jsem přimo mojí závadu.Potřeboval bych porad známeho babča chyta stěží a někdy si přistřelí do sání ale to jsme tak nějak vyřešili novou svíčkou a směsí a jezdila ale teď při nastartování sic nerada ale do to po usilovném rozšlapání beží přidám plyn a taky jde do otaček ale nasednu a snažim se rozjet a začne se dusit.Mysleli jsme že by to mohla být hlavní tryska ale i po výměně žádná změna, už nám docházejí jak napády.Prosím o radu co stím.Děkuji
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
pon zář 30, 2013 19:04:28
od ridchey
no,v zasade,nez se bude diagnostikovat dal je potreba udelat nekolik veci,ktere ani nic nestoji- vycistit komplet cesty, tzn. se podivat do komplet sani,jestli se nekde nepricpava, vycistit nadrz,sitko,kohout,holendr,jehlovy ventil,trysky, a potom i usti vyfuku z valce,koleno vyfuku a rozebrat a vycistit komplet vyfuk.
potom info jaky je to typ, kolik ma nalitano,jestli se v tom uz nekdy nekdo nejak stoural, atd.
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
pon zář 30, 2013 19:13:17
od ZiZo
Tak typ je to 210 právě že jsme už všechno pročistili protože jsme teď nedávno kupovali nový motor původně to byla totiž 215 ale chtěli jsme 210.Motor byl po celkovým GO a navíc tam byl i repasovaný karbec vše jsme prohlídli a namontovali a chvilku to jezdilo a jinak kouhoutek neni ani 2 měsice starej nadrž taky neni nějak extra nezdravá.Tak nevim jestli náhodou nemáme už 8 div světa.
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
pon zář 30, 2013 20:01:47
od ridchey
aha, a svicka pri tehle "produkci" je jaka?
cele se to jevi jako moc bohate a jeste se spatnym predstihem.
sundat karbec a nastelovat hladinu , je to tu ve foru popsane mockrat
a predstih taky zkontrolovat.
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
stř říj 02, 2013 13:23:12
od Julinaa
Zkusit si pohrát se sáním-sundat/přiškrtit.Zkouknout vnitřek výfuku a jeho koncovku jestli není zanešenej karbonem.Zkontrolovat hladinu benzínu v komoře-při sundání vany je hladina cca 05-1cm pod okrajem.A při sundané vaně zkontrolovat rychlost doplňování paliva otevřením kohoutu.Pokud máš palivový filtr,tak ho zkusit vyndat,popřípadě zkontrolovat jestli hadička není někde moc zahlá a tím přiskřípnutá.
Pak už následuje kontrola válce,pístu,kroužků,proměření zapalování a indukční cívky.
Mě když betka šla hůř startovat a při rozjezdech se dusila,tak byla vada v indukční cívce.Proměřením byla OK,ale po výměně za jinou bez problému.Pak jsem znovu vrátil původní cívku a prostě nic a následným proměřením už vykazovala nekonečný odpor mezi fajfkou a konektorem 15.
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
stř říj 02, 2013 18:12:35
od ZiZo
Děkuji za rady teď o vikendu budu zase kolaborovat co stím a uvídíme jak to dopadne.Samozřejmě že hned výsledek zmínim.
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
ned říj 06, 2013 19:41:14
od ZiZo
Tak závadu jsem nezjistil aspoň né přímo.Nejdříve jsem zkoušel předstih ale žádná změna ale naštěstí jsem vyhrabal ještě jeden karbec a zahada zmizela, takže teď mě ještě čeká karbec ale babča už líta sic ještě chce poladit (nějak divně táhne a jede max 40km/h). A jenom tak ze zajímavosti jaký má vliv výfuk na babče bez toho "tlumiče" vněm??Dobrý X Špatný??
Re: Dusi se při jízdě

Napsal:
ned říj 06, 2013 21:15:37
od jaryk77
Taky jsem skoušel na babettě jezdit bez tlumiče výfuku jednoduše to netáhlo a řvalo to jako kráva.Tlumič dává zpětnou axcelirizaci prostě kopanec/tah motoru.Ještě bych vyskoušel se podívat na sítko sání,jestli tam je něco jiného něž sítko tak se to může taky dusit a maximálně jezdit 40km/hod.Ale je to jenom polemizování nic víc.