Pokiaľ sa jedná o sériový babeťácky motor bez úprav, som toho názoru, že sviečka Brisk N 14 je najmä pre motor B 207 nevhodná - príliš studená. Ak už Brisk na B 207, tak N17 v zimnom období, prípadne pri prehrievaní a vysokej záťaži v lete možno N15.
Ak chceš bližšie info vrátane prevodných tabuliek rôznych značiek, mrkni sa na moje príspevky v tomto linku
http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=203
Inak mne sa čosi podobne stávalo a zaboha som nevedel prísť na chybu. Karbec a benzin bol OK. Nepomohli výmeny sviečok, ani indučky, či impulzného pólu. Až raz mi to začalo znova na časy vynechávať na jednej potulke v Maďarsku. Po výmene tyristora ožila a ide v pohode. Podotýkam, že iskra bola na Briske, Championke i NGK ako pri letnej búrke a pri premeriavaní zapaľovania v kľude bolo všetko v poriadku.