Zdechani na volnobeh a nepravidelny tah motoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Zdechani na volnobeh a nepravidelny tah motoru

Příspěvekod ic3d3m0n » pát úno 29, 2008 16:25:35

Zdravim. Mam problem s behem motoru na volnobeh. Pouzivam svicku N14 od Brisku a motor s ni na volnobeh jakoby obcas vynechava ale bezi. Pri jizde do kopce potom citim jakoby misty ztratila na pul vteriny tah a pak zase tahla normalne. Zkousel sem 2 uplne nove svicky Brisk N17 a s nima zdecha nepravidelne i na volnobeh. A to i pokud ho zvysim tak ze se toci na stojanu zadni kolo. Proste motor slape v poradku a najednou zdechne. Poradite v cem by mohl byt problem ? Svicky davaji vsechny tri modrou jiskru. Muze to byt treba v zapalovani nebo v predstihu ? Diky za rady.
ic3d3m0n
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř črc 04, 2007 20:50:56
Bydliště: Opava

Příspěvekod oswald » pát úno 29, 2008 20:32:33

měl sem podobný problém koukni do nádrže jestli nemáš zasviněný sejtko benzínu pak to občas jede a občas ne já co sem to vyčistil tak jezdim f poho :D
Kam nedojedu tam došlapu ale je to dřina:-) 207 válec hlava píst
210
oswald
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát úno 08, 2008 19:16:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod Starec » pát úno 29, 2008 21:10:21

Ja by som typoval skôr na indučku, skús ju premerať.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod avar » pát úno 29, 2008 21:46:18

Pokiaľ sa jedná o sériový babeťácky motor bez úprav, som toho názoru, že sviečka Brisk N 14 je najmä pre motor B 207 nevhodná - príliš studená. Ak už Brisk na B 207, tak N17 v zimnom období, prípadne pri prehrievaní a vysokej záťaži v lete možno N15.
Ak chceš bližšie info vrátane prevodných tabuliek rôznych značiek, mrkni sa na moje príspevky v tomto linku http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=203

Inak mne sa čosi podobne stávalo a zaboha som nevedel prísť na chybu. Karbec a benzin bol OK. Nepomohli výmeny sviečok, ani indučky, či impulzného pólu. Až raz mi to začalo znova na časy vynechávať na jednej potulke v Maďarsku. Po výmene tyristora ožila a ide v pohode. Podotýkam, že iskra bola na Briske, Championke i NGK ako pri letnej búrke a pri premeriavaní zapaľovania v kľude bolo všetko v poriadku.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků