Stránka 1 z 1

Zdechani na volnobeh a nepravidelny tah motoru

PříspěvekNapsal: pát úno 29, 2008 16:25:35
od ic3d3m0n
Zdravim. Mam problem s behem motoru na volnobeh. Pouzivam svicku N14 od Brisku a motor s ni na volnobeh jakoby obcas vynechava ale bezi. Pri jizde do kopce potom citim jakoby misty ztratila na pul vteriny tah a pak zase tahla normalne. Zkousel sem 2 uplne nove svicky Brisk N17 a s nima zdecha nepravidelne i na volnobeh. A to i pokud ho zvysim tak ze se toci na stojanu zadni kolo. Proste motor slape v poradku a najednou zdechne. Poradite v cem by mohl byt problem ? Svicky davaji vsechny tri modrou jiskru. Muze to byt treba v zapalovani nebo v predstihu ? Diky za rady.

PříspěvekNapsal: pát úno 29, 2008 20:32:33
od oswald
měl sem podobný problém koukni do nádrže jestli nemáš zasviněný sejtko benzínu pak to občas jede a občas ne já co sem to vyčistil tak jezdim f poho :D

PříspěvekNapsal: pát úno 29, 2008 21:10:21
od Starec
Ja by som typoval skôr na indučku, skús ju premerať.

PříspěvekNapsal: pát úno 29, 2008 21:46:18
od avar
Pokiaľ sa jedná o sériový babeťácky motor bez úprav, som toho názoru, že sviečka Brisk N 14 je najmä pre motor B 207 nevhodná - príliš studená. Ak už Brisk na B 207, tak N17 v zimnom období, prípadne pri prehrievaní a vysokej záťaži v lete možno N15.
Ak chceš bližšie info vrátane prevodných tabuliek rôznych značiek, mrkni sa na moje príspevky v tomto linku http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=203

Inak mne sa čosi podobne stávalo a zaboha som nevedel prísť na chybu. Karbec a benzin bol OK. Nepomohli výmeny sviečok, ani indučky, či impulzného pólu. Až raz mi to začalo znova na časy vynechávať na jednej potulke v Maďarsku. Po výmene tyristora ožila a ide v pohode. Podotýkam, že iskra bola na Briske, Championke i NGK ako pri letnej búrke a pri premeriavaní zapaľovania v kľude bolo všetko v poriadku.