Stránka 1 z 1

Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: stř říj 09, 2013 13:36:38
od Pidstor1993
Zdravím.
Mám problém se svou Babettou 210.(najeto necelý 3000)
Koupil jsem jí jako nepojízdnou.... Stála přibližně 10 let v opuštěném domě v garáži.
Celou jsem jí vyčistil, co bylo třeba vyměnil. (nový palivový filtr v nádrži i na přívodní palivové hadici, vyčištěný výfuk od karbonu, i koleno a hlava válce+válec+píst. Vyčištěný a seřízený karburátor. Na Pístu jsou nové kroužky)
Ale problémem je, že když je studená, tak krásně chytá a a ni není třeba moc šlapat a chytne parádně. Pro vyzkoušení jsem se na ní projel. Prvních 300-400 metrů jede bez problémů, pěkně akceleruje, táhne taky dobře a to i v kopci a řadí tak jak má... Ale problém nastane po zmíněné ujeté vzdálenosti. Motor náhle sníží otáčky a přestane táhnout přibližně na vteřinku, pak zase naskočí asi na 5 vteřin, pak se to stane znova, přestane táhnout a začnou postupně klesat otáčky až úplně zastaví a chcípne.... Po opětovném rozšlápnutí nenastartuje, ať se snažím jak se snažím... Musím nechat odstát 5-10 minut, dokud neschladne... Poté znova naskočí a jede znovu nějakou tu vzdálenost bez problému. A za chvíli se to celé opakuje znovu.
Zkoušel jsem i měnit "předstih". Také nepomohlo.
Nevím co s tím, je to pro mě oříšek.... Proto žádám o radu :) Díky a pardon za ten sloh.

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: stř říj 09, 2013 13:44:38
od Pidstor1993
Jediné, co mi tam prozatím chybí, tak je těsnění mezi tlumičem výfuku a tou výfukovou trubkou.

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: stř říj 09, 2013 14:32:33
od Pat
Mas dirku ve vicku nadrze? Zkus jet s otevrenou nadrzi jestli to bude delat, pak je ucpany odvetravani nadrze a netece ti benzin.
Karburator mas srizenej dobrej? Stiha dotikat benzin, neni ucpanej kohout nadrze?

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: stř říj 09, 2013 16:06:52
od Pidstor1993
Dirka tam je, ale nevím, zda-li je průchodná. Zkusím to bez víčka tedy. A kohout je vyčistěnej úplně, benzín protéká v pořádku. Zkusím to tedy. Děkuji ti za radu :)

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: stř říj 09, 2013 16:36:16
od Naxos
Za ty roky budou mrtvé gufera na klice :wink: Saje to pak falešný vzduch a může to dělat kdo ví co. Takže vyměnit gufera je nutností, pokud to bude přetrvávat, pak jedině zkusit jak hází jiskra když to přestane jet.
Pokud to bude slabota nebo vůbec, tak bud zapalovací jednotka nebo cívka v hájí, pokud je oddělená. Jestli je společná vše v 1nom, tak to může být práve problém tady. A samosebou projít dráty, psal jsem o tom v jíném vláknu.

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 14:23:03
od Julinaa
Já bych problém viděl spíš v impulsní cívce na statoru.Takže proměřit za studena jaký je odpor,pojezdit a až to zdechne tak znovu proměřit.Někde na netu,možná i zde jsem viděl návod jak proměřit impulsní cívku,indukční cívku a zapalování.

Re: Problem s motorem po 400 metrech

PříspěvekNapsal: pon říj 14, 2013 19:25:53
od labusek1
Měl jsem to samé musím si davat pozor do jake polohy davam kohoutek musí byt zaroven s vystupní trubičkou jak to dam trosku jinak tak to za chvíli chcípne