Start OK, ale pri rozjezdu se udusi.

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Start OK, ale pri rozjezdu se udusi.

Příspěvekod Micek » sob bře 08, 2008 12:58:35

Cus... Mam dotaz... nedavno se mi podarilo poridit babettu...
byla dosti nepojizdna...ale ted uz alespon nastartuje...
Akorat to ma jeden hacek... kdyz ji nakopnu... tak chytne napoprve... a slape...
ale jakmile chci pridat plyn... tak se zacne jakoby dusit, az se uplne udusi...
ar metru jezdi jen kdyz pritahnu sroubovakem volnobeh...
ale jakmile pohnu s plynem... tak zdechne...
myslite ze na tuhle vadu muze mit zasadni vliv to, ze babettka nema ten filtr nasavani vzduchu? (takovej ten molitan co je za tim sacim otvorem...
Nebo nevite cim to?
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Starec » ned bře 09, 2008 9:12:31

Ten filter by tento problém nemal robiť, ale odporúčam ti ho tam dať. Skôr by som typoval, že ti niekde podsáva falošný vzduch, niekde na tesneniach, alebo guferach čo tesnia kľukovu skriňu, zvlášť je háklivé gufero pod rotorom. Dôležité je aj nastavenie bohatosti zmesi.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod IGI » ned bře 09, 2008 21:08:34

mne nieco podobne robil kedysi prisun paliva: Skontrolovat ci dostatocne tecie. Falosny vzduch je tiez realny. Tym filtrom sania to urcite nebude. S nim sa da experimentovat, dokonca som skusal aj uplne bez neho a v pohode :lol: :oops: ...
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Micek » ned bře 09, 2008 21:40:01

jo... je velice pravdepodobne ze to bude prisunem paliva... predchozi majitel totiz nechal nadrz totalne vyreznout.. a pak ji cistil PISKEM a stavou z CITRONU :D .. a este se mi s tim chlubil...
nadrz jsem samozrejme vymyl... ale urcite do karburatoru tece jeste hromada svinstva :/
tak budu hledat chybu hlavne tam...

ale prave je mi divny ze na ten volnobeh to jede... zkusim to este cely vycistit... a kouknout do karburatoru...
zatim diky... 8)
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

bordel (rez) v nadrzi

Příspěvekod ninja » ned bře 09, 2008 22:49:18

Pokud je nadrz zrezla, tak pomuze jedine sundat, nasypat dovnitr hrebiky/broky nebo tak neco a poradne si zacvicit. Vyplachnout a znovu. Pak jeste dukladne ocistit sitko.
Uživatelský avatar
ninja
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 30
Registrován: pát bře 30, 2007 11:03:04

Příspěvekod avar » ned bře 09, 2008 22:57:16

Nechcem ti do toho kafrať, ale ak máš babču z druhej ruky (iné vlastne neexistujú) rozhodne by som ju ešte pred sezónou prešiel komplet. Je možné, že príčinou problémov, je netesniace gufero, slabý prítok paliva pri vyšších otáčkach, ale tiež zasratý výfuk, koleno, vložka, či výfuckanál. Alebo sa na tom podieľa hoci aj nesprávny predzápal....
Možností je neúrekom a práve preto vravím, ja by som ju prešiel celú. Nebudem samozrejme poliť motor ani kontrolovať kľuku ak nie je dôvod. Ale hlavu by som každopádne dolu dal a odkarbonoval by som nielen ju, ale aj piest. Vyčistil a skontroloval by som tiež karbec a osadenie tryskami. ľudia občas v snahe čo to vylepšiť sú schopní karbec osadiť ledačím.
Jednoducho, zatiaľ kým je čas a neprepuklo jarné harašenie babču prejsť krok za krokom, tým si ju dáš trochu dokopy, ale sa s ňou aj zoznámiš a máš menšie riziko, že ťa zrazu niečím prekvapí.
Hoci, je to ženská a aj tu platí: ak to má kolesá, alebo kozy, skôr či neskôr s tým budú problémy.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Predzápal

Příspěvekod igoreva » pát bře 14, 2008 15:33:48

Ten predzápal by som vylúčil.
Motor babetty naskočí aj keď je predzápal silne rozladený.
Mám skúsenosť, že mi Babča naskočí pri akomkolvek natočení impulznej cievky ktorý jej dovolil doraz.
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Micek » sob bře 15, 2008 23:19:19

tak sem nad tim stravil dneska delsi den...
koupil sem si i takovej ten filtr paliva... aby to chytalo necistotyz nadrze...

karbec sem rozebral.. vycistil... a tam nad plovakama sem koukal na ty dva srouby... jeden s tou tryskou... a druhej s tou emulzni trubickou... ty sem profouk a vycistil... je tam jeste nekde nejaka tryska kterou bych mel vypucovat???

nevim jestli to neni ale tim prisunem paliva... kdyz odpojim hagicku od karburatoru a pustim benzin... tak tece... takovim docela mirnouckym proudem (prumer "čůrku" je asi 1mm :D ) tak nevim... ale rikam si ze ta babetta ten benzin zase tak rychle nespaluje.. ne?

a hlavne jak uz sem rikal... kdyz sroubovakem utahnu ten sroub volnobehu... tak jede... rozjede se po rovine i na 40km/h... ale jakmile proste otocim rukojeti plynu... tak jako by ji dosel benzin... a zdechne... kdyz plyn zase pustim zpatky. tak slape...

btw... este sem vykoumal takovou podivno vec ktera s tim asi souvisi... sroub bohatosti smesi musim mit uplne zatazenej... jakmile ho povolim jen treba o pul otacky.. tak to vubec nenastartuju...

uz nevim co s tim... :roll:
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Výfuk

Příspěvekod igoreva » ned bře 16, 2008 13:18:01

Pre: Micek
Ak ti pri pridaní plynu nastáva dusenie motora tak je to známka zaneseného výfuku.
Poriadne prečisti vložku a nezabudni ani na koleno. V tej zahnutej časti kolena sa usadzuje karbón a môžeš mať poriadne nížený priechod spalín. Na tlmiči výfuku si skontroluj včetky dierky a kanáliky. Aj na prepažke v telese tlmiča. Ak už budeš mať rozobratý výfuk a máš tam namontovanú dlhú rúru kolena výfuku (boli montované dve dĺžky, dlhá a krátka) môžeš ju kľudne skrátiť o cca 5 cm. Zvýšiš si ti trochu výkon na úkor spotreby.
Ten palivový filter doporučujem v každom prípade doporučujem použiť.
Jazde zdar.
Igor
Naposledy upravil igoreva dne ned bře 16, 2008 13:24:09, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Micek » ned bře 16, 2008 13:21:21

ok.. kouknu jeste do toho kolena...
vlozka je cista...
ale do kolena sem teda moc nekoukal... kouknu a uvidim... ale stejne myslim ze zavada bude nekde na karburatoru...
zkusim jeste vyzkouset prendat karburator z druhy babetky... a bude jasno...
dik
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Filter vvzduchu

Příspěvekod igoreva » ned bře 16, 2008 13:27:32

A vložku filtra vzduchu si prečistil?
Aj pri jej zanesení sa to prejavuje zdochýnaním motora.
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Micek » ned bře 16, 2008 13:31:47

ta vlozka tam vubec neni...predchozi majitel ji asi nevim proc demontoval...
jako jeste zkontroluju vsechna tesneni...
mezi plovakovou komorou sem dal novy...
ale jestli to jeste neprisava nekde falesnej vzduch jak to vede primo do motoru...
nevim....
prave rikam.. ze mi je divny... kdyz utahnu tu volnobezku tak to jede... a motor ma silu... normalne to zaradi i dvojku... a jede to rychle... ale kdyz pak jen lehce otocim plynem... tak zdechne.. jako by tam prestal jit benzin, nebo se nekde nasal vzduch a vytvorila se moc ridka smes...
nevim :/
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod igoreva » ned bře 16, 2008 13:38:59

A čo to spraví ak dáš dole tlmič a nakopneš motor?
Skús to.
A skontroluj si aj to koleno. Treba ho v záhybe poriadne vyškrabať.

Môžeš mať aj zlú výšku hladiny benzínu v plavákovej komore.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Micek » ned bře 16, 2008 13:43:07

kdyz to sundam.. tak nastartuju uplne normalne...
zkontroluju to... a hlavne se kouknu do toho kolena... tam je mozny kdyz sem se tam nekoukal.. ze tam bude kamen urazu...
projistotu zkusim vymenit na zkousku celej ten karbec... a pak se uvidi... :roll: 8)
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Micek » úte dub 22, 2008 10:52:44

Uz jsem tu zavadu vyresil...
snad moje reseni nekomu pomuze...

1) demontoval sem karbec... rozebral do posledniho dilku...
vyvaril v octu....
slozil...

2) a pak sem hlavne koupil sadu tesneni (mototechna 30kc) a pretesnil vsechno co slo... pres karburator, kolena, hlavu (hlavu sem utesnil motorovym tmelem) i valec...

pak uz to slo krasne..
dokonce se zprovoznilo i to pridavani bohatosti smesi... vsechno je jam ma.. a babetta jede uplne krasne... tahne odspoda a dostane se i pres 55km/h (vazim 85kg) 8)
jinak ostatnim diky za rady...
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků