Start OK, ale pri rozjezdu se udusi.

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod LADAIII » ned dub 27, 2008 1:30:01

Ten tmel byla zbytecnost, cca po 2000km sundavas hlavu a cistis ji spolu s pistem, staci dobre ocistit dotykove plochy..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

dusi se

Příspěvekod jerius » pon kvě 26, 2008 20:17:23

zdravim,mam podobny problem,koupil jsem z druhe ruky motor,vymenil loziska,gufera,tesneni,vycistil karburator,vyfuk,karburator.Babettu(210) normalne nastartuji bez problemu,na plyn reaguje jde do otacek(na stojanku),ale pokud zatizim zadni kolo,nebo na ni nasednu a chci se rozjet tak nejde do otacek a dusi se,cim vic pridavam plyn tak mi zdechne.Uz nevim co je spatne,steloval jsem karburator,falesny vzduch si myslim ze nenasava.muzete mi poradit nebo alespon navest co by to mohlo delat?dekuji za vsechny nazory
jerius
Právě začínám...
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:15:04

Příspěvekod LADAIII » pon kvě 26, 2008 22:46:29

Zkusit nasxtavit bohatost paliva jsi zkousel ? Viz prispevek v tomto submenu, najdi si to, je to setrizene dle casu prispevku..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod Micek » pon kvě 26, 2008 22:55:53

mel sem to podobny.. udelal sem vsechno...
a stacilo pretesnit pod valcen, hlavou a kolena v karburatoru...
a bylo to
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod torn406 » čtv čer 05, 2008 21:20:43

Tak mam podobny problem. Babettu nastartuju se syticem a jak sytic vypnu, tak babetta zdechne.
Koupil jsme sadu tesneni a vymenil jej na sani u karburatoru i u valce, tesneni pod valcem. Problem ale pretrvava. Vyfuk jsem protahoval nedavno, je sice od karbonu, ale jen tenka vrstva, urcite u nej neni nejaky znatelny zmenseni prumeru. Tlumic je taky v pohode, dirky v nem taky. Karburator jsem nastavil na zakladni hodnotu bohatosti paliva. Tak snad uz jen gufera?
Podival bych se pod rotor altiku, ale nebude se pak muset nastavovat predstih (nebo je toto potreba pri sundavani civky)?
Nebo meli by jste nekdo jiny tip jak tuto situaci resit?

Edit: jak kdyztak ten rotor alternatoru sundat, v prirucce pisou ze je na to stahovak, ktery samozrejme nemam. A jeste otazecka jak povolujete matici na bubnu 1st., na to je taky potreba stahovak... :roll:
Babetta 210 r.v.1993
Uživatelský avatar
torn406
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: úte kvě 06, 2008 20:36:27

Příspěvekod Starec » pát čer 06, 2008 2:57:45

torn406: Ak chceš demontovať rotor, nemusíš dávať dole aj stator. Je to síce troška pracné, ale potom aspoň nemusíš nastavovať zapaľovanie. Ako sťahovák sa používa šroba M8 ktorú zatočíš do rotora. Z osky kľukovky si vyber kolíček, gufero jednoducho vypáč, daj nové, vlož naspäť kolíček a nasaď rotor( tak aby sadol drážkou na kolíček)
Pozri si niečo aj tu: http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=345
Čo sa týka tej matky tak ma to sťahovák netreba, stačí bubon niečim pridržať, ovšem už na bubon už sťahovák potrebuješ.
Obrázek
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod torn406 » pát čer 06, 2008 21:33:01

starec: Tak gufero pod rotorem vymenene. Puvodni bylo z poloviny vytahnute a castecne obrousene o rotor.Akorat jak jsem nasadil rotor a zasroubovaval sroub, tak se mi strhnul. Kus sroubu mi tak zustalo v klikove hrideli. Nemel by nekdo radu jak jej dostat ven?
Snazil jsme se i sundat buben. Stahovak na nej uz mam, ale za boha jsem nemohl povolit matici. Jaky naradi na to koupit? Doma nemam nic cim bych ten buben chytil aby mi neprokluzoval. Kdyby tam aspon byly zoubky nebo neco... :evil: :evil:

Muj problem to jedno gufero tedy nevyresilo, ale myslim ze i to na strane spojek bude spatne, jelikoz je ve spojkovym prostoru karbon. Akorat co jsem zkusil, tak uplne zasroubovat sroub bohatosti smesi a motor uz na plyn reagoval. Je tedy diagnoza spravna, ze nekde prisava vzduch?
Babetta 210 r.v.1993
Uživatelský avatar
torn406
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: úte kvě 06, 2008 20:36:27

Příspěvekod milda » pát čer 06, 2008 22:38:30

Na přidržení jedničkového bubnu jak povoluješ matku jsou různé přípravky. Taky jsem si jeden vyrobil, ale když jsem ho ještě neměl tak jsem chytil okraj bubnu do sikovek(opatrně abych nepoškodil startovací čelisti) a sikovky jsem zapřel o dřevěnný hranolek postavený na zemi. Pak už stačilo golovku č.17 a trochu zabrat. Při utahování stejný postup, jen opěrka a sikovky na opačné straně, abych mohl zabrat opačným směrem.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod Starec » sob čer 07, 2008 6:56:48

torn406: Tak stou zatrhnutou šrubou máš smolu, je to dosť ošemetný problém. Buť to dáko šikovne menším vrtákom odvrceš, alebo meniť klukovku. Eštete je možnosť ju vybrať a ak to nedokážeš sám, tak dákemu odborníkovi to dať urobiť. Na zadržanie bubna existuje oginál prípravok: http://www.babettron1.sk/ax6.jpg č. 2 . Buď si ho vyrobíš sám (kúpiť sa nedá) alebo použi tento postup: zožeň si dáky väčší pilník a ten zapri medzi bubon a blok motora, je to núdzove riešenie, ale niekedy pomôže. ( robte to dvaja, niekto nech ti pri tom pomôže) No a nezabudni matku preklepať, najlepšie z každej strany. Je ovšem k matke zlý prístup, tak to rieš dákym vhodným prípravkom (sekáčom, zabrúsenou tyčkou,....) Ak ju už budeš povoľovašťtak použi momentálnu silu. ( klepni kladivom na koniec kľúča ktorím to budeš povoľovať)

Ešte tak na dôvažok: na matku zásadne používať nastrčkový kľuč, alebo gola nástavec zo šesť hranom, nikdy nie obyčajný, bo strhneš hrany a máš o jeden problém naviac.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod torn406 » sob čer 07, 2008 12:26:07

milda + starec: Tak ten tip s tema sikovkama je super!!! Vcera sem se s tim sr*l snad 2 hodiny a nic jsme nevymyslel. Dnes jsem vzal sikovky a sroub byl dole. :D Spojky pretesneny a vycisteny, tak jsme zvedav, jestli to muj problem vyresi. Ted jeste ale dostat ven ten zalomenej sroub, jestli to vubec pujde. :cry:
Babetta 210 r.v.1993
Uživatelský avatar
torn406
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: úte kvě 06, 2008 20:36:27

Příspěvekod milda » pon čer 09, 2008 7:57:49

Jsem rád že jsem pomohl, ten zalomený šroubek v klikovce je horší. Pokud ti kousek trčí a jde chytit tak nakapat brzdovou kapalinu nebo speciální přípravek na povolování šroubů a zkusit ho vytočit. Pokud nic netrčí tak opatrně odvrtat a pak přejet
závitníkem. Je to závit myslím M5 (nebo M4). S tím závitníkem opatrně!!! Ten se odvrtat nedá a když ho zlomíš tak měníš celou klikovku. Ten šroubek tam je pouze zajišťovací, rotor drží na konusu. Takže stačí když ho dotáhneš s citem, abys nový závit(který už bude sám o sobě poškozený) nestrhneš. Hodně štěstí.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod torn406 » pon čer 09, 2008 20:35:19

Tak babetta uz jezdi! :wink: V sobotu jsme koupil sadu na vytahovani zalomenych sroubu, sroub navrtal a vytahovakem vytahnul. Podarilo se mi to tak pekne, ze klikovka nema ani skrabanec. No po tom pretesneni furt babca zdechala po pridani plynu, ale aspon uz sel vypnout sytic aniz by zdechla. Tak jsem nakonec jeste vycistil karburator a profouknul trysky. U hlavni trysky se mi dokonce zdalo, ze ma pred profouknutim jakysi slabsi prumer, asi se tam dostali castecky bordelu, protoze i par castic bylo i v plovakove komore. Nevim ale jak se tam mohli dostat,jelikoz mam na pal.hadicce filtr.
Dnes jsem byl babettu projet a jede skvele. Tak snad to bude OK.
Babetta 210 r.v.1993
Uživatelský avatar
torn406
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: úte kvě 06, 2008 20:36:27

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků