Hladina paliva v karburátoru.

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Hladina paliva v karburátoru.

Příspěvekod mytysek » ned led 14, 2007 16:33:29

Podle čeho seřizujete hladinu paliva v karbu? Jde mi o to: když nastartuju motor se "sytičem" jede, jakmile ho vypnu tak motor po chvíli zdechne, když přidám plyn tak se udusí. Já jsem to natipoval na nízkou hladinu v karbua tak jsem jej seřídil podle návodu v knížce(plovák do roviny s hl tryskou(při otočeném karbu), borec v mototechně mi říkal že mám karb napustit a oddělat komoru a prý je tam nálitek kam by měla shat haldina benzínu. Jinak ještě jeden postřeh, pokud ucpu vstup vzduchu do karburátoru prstem a přidám plyn motor jede, po uvolnění vzduchu jede asi 10s a zdechá. Co vy na to?
mytysek
Právě začínám...
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 13, 2007 18:11:05

Příspěvekod Woozie » ned led 14, 2007 17:43:05

Skor by som tipoval ze mas kdesi dieru alebo zle tesnenie. Karbec ti stale nasava vzduch takze slape aj ked mas sytic a upchate sanie. Ked vypnes sytic alebo uvolnis sanie, nasaje ti to vela vzduchu a motor sa zadusi. Poriadne si skontroluj tesnenia a vlastne aj cely karbec a mrkni aj na valec.
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod IGI » ned led 14, 2007 18:55:09

na, woozie ma asi pravdu.......skus skontrolovat cely system pripravy zmesi (sanie, karb) atd. A urcite karb dokonale vycistit(nezabudnut dyzy), ale to by mala byt samozrejmost, ak ho uz rozmontovavam. Pred zlozenim potriet NOVE tesnenia olejom ako do benzinu, M2T. Neviem, ci som dobre pochopil symptomy, ale po tomto by to uz malo ist. Ak ne, mozno by trebalo este vypalit vyfuk...

Ja som mal problem, ze b. zdochla za jazdy a nechcela nabehnut. Po dllllllhej babracke mi naskocila, ale iba v jednej polohe plynu (cca 15% otvorenie), v inych asi po 3s. zdochynala. Vycistil, vylestil som karb a vsetko bezi absolutne super....... Myslim, ze to bolo upchatou dyzou hl. davkovacej sustavy...
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod mytysek » ned led 14, 2007 22:24:40

motor je po výbrusu, těsnění i v karbu sou nový, je mi jasný že je to okruhem přípravy směsi. musím to nějak vypátrat.... ale co ta výška hladiny. má někdo 100% návod. když už bude dole karburace tak ať je to ok vše. Díky všem zůčastněným
mytysek
Právě začínám...
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 13, 2007 18:11:05

Re: Hladina paliva v karburátoru.

Příspěvekod bmk » pon led 15, 2007 14:27:17

mytysek píše:Podle čeho seřizujete hladinu paliva v karbu? Jde mi o to: když nastartuju motor se "sytičem" jede, jakmile ho vypnu tak motor po chvíli zdechne, když přidám plyn tak se udusí. Já jsem to natipoval na nízkou hladinu v karbua tak jsem jej seřídil podle návodu v knížce(plovák do roviny s hl tryskou(při otočeném karbu), borec v mototechně mi říkal že mám karb napustit a oddělat komoru a prý je tam nálitek kam by měla shat haldina benzínu. Jinak ještě jeden postřeh, pokud ucpu vstup vzduchu do karburátoru prstem a přidám plyn motor jede, po uvolnění vzduchu jede asi 10s a zdechá. Co vy na to?


dej to do servisu a máš klid.já osobně si myslím,že pro chod motoru neni až tak podstatná výška hladiny,ta má spíš vliv na spotřebu a kvalitu mazání motoru /čím nižší hladina,tím méně maziva ve válci/ já ad jsem měl hladinu níže,nebo výše bylo to jedno,vždy mi jela babka normálně,akorár ta spotřeba se lišila.
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Re: Hladina paliva v karburátoru.

Příspěvekod IGI » pon led 15, 2007 16:50:25

bmk píše:dej to do servisu a máš klid.


hh, sak na to je toto forum, a preto sa aj asi pyta, aby to nemusel davat do servisu :lol: :lol: :lol: ........na tychto strojoch je krasne to, ze narozdiel od modernych, elektrikou prespikovanych aut/motoriek, si mozes vsetko zrobit svojpomocne 8) ...
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Bob » pát led 19, 2007 0:44:59

hh, sak na to je toto forum, a preto sa aj asi pyta, aby to nemusel davat do servisu Laughing Laughing Laughing ........na tychto strojoch je krasne to, ze narozdiel od modernych, elektrikou prespikovanych aut/motoriek, si mozes vsetko zrobit svojpomocne Cool ...
Jsem stejného názoru,pokud mě nezradí elektro (cívka a pod.) tak Nádrž,karbec, válec si myslím šikovný Babetista si poradí...,nebo se poradí na "Fóru" :wink:
RMZ 2.134 STELLA
Uživatelský avatar
Bob
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv led 18, 2007 11:34:10
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod mytysek » pon led 22, 2007 17:59:36

JJ A co teda s tou výškou, jak ji seřizujete vy?
mytysek
Právě začínám...
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 13, 2007 18:11:05

Příspěvekod Bob » úte led 23, 2007 23:12:50

http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm
seřizuji ho podle návodu na této stránce a funguje,nepřeplavuje...
RMZ 2.134 STELLA
Uživatelský avatar
Bob
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv led 18, 2007 11:34:10
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Kezic » čtv led 25, 2007 20:54:15

Podle uvedených příznaků se jedná o chudou směs paliva. Možné důvody:
- přisávání vzduchu/uvolněné spoje, vadné těsnění-karburátor+příruba
- malá bohatost směsi
- přisávání vzduchu do karburátoru od čističe vzduchu/podobný problém někdy nastane když se do sání nedá filtr a tím se zmenší odpor vzduchu v sání -ale to byl konkrétně problém u Jawy 90 , ta ale měla rozvod sání šoupátkem.
Kezic
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 10, 2007 21:48:50

Příspěvekod bidlo » ned úno 04, 2007 23:41:43

podivej se na gufera klikovky
bidlo
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 04, 2007 23:29:01

Příspěvekod Ondrassek » stř úno 21, 2007 22:54:47

Podle mě je to buď chudá bohatost směsi nebo tak něco... Jednou jsem měl uplně stejný problém. Rozdělal jsem karburátor a jistil jsem, že je tam nějaký "ztvrdlý" olej a spinavá tryska. Vycistil jsem to a bylo vše ok. Zkus to...
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod bmk » pát úno 23, 2007 20:01:22

v tomto případě ti asi nezbyde,než s tím kroutit a nastavovat různě a zjistit jak je to nejlepší.to vše za předpokladu,že karbec je bezvadně čistý,ona ti sama babka řekne co potřebuje a přihlásí se o své potřeby.není také od věci přeměřit hodnoty cívek.nic to nestojí a pokud třeba jen jedna vykazuje jiné hodnoty než normální může to být zdrojem těchto problémů. 8) 8) :idea: :idea:
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků