Zeptám se tě, jak zkušený jsi, abych ti tady neradil jak úplnému začátečníkovi. Udělat GO motoru není totiž žádná sranda. Kdo není profík, většinou motoru spíš uškodí než pomůže. Ještě jsem se snad ve svoji praxi nesetkal s motorem 207, který by nenesl stopy po kladivu...
Setkal jsem se s borci, co naráželi výstupní hřídel kladívkem do ložisek, pak smontovali převodovku a motor šel protočit velmi ztuha. Ono si to sice musí sednout a prvních pár km je nižší výkon, ale někdy když se to přežene, tak motor vůbec nechce jet.
Základ je asi ve zkontrolování, jestli ti to někde nedrhne či nehází v těch 2 bubnech a případně díly vyměnit. Případně udělat znovu převodovku. Pomůže ti tohle video
http://www.youtube.com/watch?v=f6dkb8pagt0A s tím chcípáním. Pokud je motor zahřátý, musí mít chuť točit. Když ne, máš špatně něco v karburátoru (profukuje, špatně seřízený plovák) nebo v zapalování (vadná JTZ, svíčka, zapalovací cívka, indučka, kabely). Obecně ale platí. Nejdřív se musí vyřešit mechanické věci a nakonec se řeší karbec a elektrika. Mnohdy stačí třeba i jen vyčistění výfuku, kolena a válce zespoda.