kopce typ 228

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: kopce typ 228

Příspěvekod Pat » stř dub 02, 2014 13:33:11

Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » stř dub 02, 2014 14:36:54

díky Pat tak uz sem doma 228 je tedy slabší :wink:
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » čtv dub 03, 2014 0:52:27

ještě mě tak napadlo jestli na kompresi nemá vliv i ten kroužel těsnící pod valcem jak je žebrovaní myslím ta dosedací plocha jak tam je ten kroužel těsnící na ten dekompresor tuším, jestli když moc netěsní jestli to nemá unik komprese je tam takový o - kroužek. vím že byl dosti placatý a tvrdý (při rozborce) ale neměl jsem nový tak sem ho vratil z5. :?: :?: :? jinak těsnění pod hlavou je nové.
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod Pat » čtv dub 03, 2014 7:22:37

Tesneni dekompresoru ma na to urcite vliv, jestli to tam podfukuje tak je jasny ze to ma slabsi chod
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: kopce typ 228

Příspěvekod kolos » čtv dub 03, 2014 8:00:50

Jestli myslíš ten gumový okroužek, tak ten vliv na kompresi nemá. Tou dírkou, kterou on zatěsňuje, pouze odchází do výfuku to, co projde před dekompresor, když je otevřený, tedy nespálená směs z válce. Ale určitě není od věci zabrousit brusnou pastou do sedla ventilek dekompresoru. Tam se něco ztrácet může.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » čtv dub 03, 2014 12:08:09

dekujem vam za tip :wink: během volného času to ošéfuju :)
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » pát dub 11, 2014 18:12:34

Zdar borci tak jsem udělal rozborku dnes a ty kroužky pístní měli ve válci mezeru 2-2,5 mm oproti novym kroužkům byli v podstatě poloviční :D jn jenže pri nasazovaní na píst se mi mrška jeden přepůlil hold moje nešikovnost co už tak jsem nasadil k motoru starý a k přednímu kolu nový trochec jsem brouskem srazil hranku nyní jej budu zajíždet po rovinceaz si sedne trochu . myslite ze bude stacit aspon ten jeden krouzek na nejake to zlepšení komprese? vykonu?, motor najednou je tižší a motor kultivovaný,opravdu rozdíl co se týče hlavy tak se zahřívá více než před tím jak dlouho jezdit a jaky delat přestavky? na vychladnuti. jinak jedu na m2t olej,žadný special se nekoná babča už je zvykla od bolševiků na to své :D jn i má lepší tah na rovince. :wink:
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod Pat » pát dub 11, 2014 22:58:32

vymen i ten druhej krouzek a uz si davej pozor, pouzivej nejakej kvalitnejsi olej co je pro skutry, jednak ma lepsi mazaci schopnost i pri vyssich teplotach a hlavne nezasira hlavu a vyfuk tak moc
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: kopce typ 228

Příspěvekod wenca084 » pát dub 11, 2014 23:08:05

Já bych taktéž to vyměnil , kup klidně ty kroužky 2 navíc , stojej pár korun , nikdy nevíš kdy budou potřeba
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ridchey » sob dub 12, 2014 7:22:03

no,kdyz uz, tak to vzit trochu zodpovednejs.
jestli byly ty krouzky tak vyslahane,tak bude ve valci i slusna hrana zrala na vybrus,
kdyz osadis nove krouzky do takto moc vyjeteho valce,tak riskujes,ze se ti ten horni pridre o tu hranu a zlomi se....
nasledky muzou byt pak strasne.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » sob dub 12, 2014 9:14:01

pockejte takze koupit 2 nové a vymenit je a nebo staci vymenit za ten jeden starej co tam je dat novej aby byli v podstate stejny?,tak si myslim ze na ty babete je z fabriky vybrus a vic nikdo nic nedelal,ale zas na druhou stranu kdyz jsem dal nový kroužek na skusmo do válca tak tam opravdu byly ty psané 0,4 mm a kroužek se normalně pohyboval,oproti starým který měli 2-2,5 mm vuli. válec je bez drápance ten je krasny. nejhorsi je ze v motodexu v prostějově maj zavreny:( a nikde nic pobliz neni snad vyškov tam prý je taky mototechna ale zas tam se dostanu na mem jedinem stroji ktera je ta babetta :D na kole se me to šlapat nechce :D
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod kolos » sob dub 12, 2014 9:29:20

Když už nechceš dělat výbrus můžeš koupit i kroužky pro první, nebo druhy výbrus a dopilovat si mezeru v zámku na 0,15mm. Ve válci bude vyjetý určitě slušný schodek, tak mezi válec a motor dej raději dvě těsnění, aby nedošlo k tomu o čem psal ridchey. Furt to ale bude taková oprava znouze cnost.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ridchey » sob dub 12, 2014 9:44:46

zavez valec k Vyroubalovi do Smrzic, vetsinou do tydne do 14 dni mas vybrus hotovy,doda ti i novou pistni sadu,v cene vseho kolem 600 plus minus nejaky peniz,mas pak po starostech a zbytecnem laborovani
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » sob dub 12, 2014 11:54:38

diky za tip a za cenne rady ale chci laborovat doma sám :) kor ted kdyz nemam penez na zbyt :D v pondeli koupim krouzky a vymenim je sem kkt jsem to nasazoval bez planžet hold a z prvniho zápichu jsem nepřekonal předelat na druhý a křup,použiji radeji planžety 2 pri nasazovaní kroužků. :wink:
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: kopce typ 228

Příspěvekod ronin10 » ned dub 13, 2014 17:54:16

kolos : ve válci není vyjetý extra schodek naštestí,tipnul bych hmatem bez suplery tak 1-2 desetiny mm kde pist neběží
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků