i malý kopec dělá problém

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

i malý kopec dělá problém

Příspěvekod ronin10 » pon dub 21, 2014 11:44:16

čaute babetaci mam B207 a ta ma takovy problem že jak ucítí že jede do kopce tak postupne slábne slábne až uplně zastaví motor ale je naskočený,pakny přední i zadní jsou cca 3-4mm odmaštěné a trochu zbroušené smyrkem. to samé i o co třou jsem vyčistil, je možné že je problém v tom? za další mám podezdření na gufera od klikovky jestli uz nejsou tvrdé a rozpadající se jako perník,je nějaký dobrý přístup se k nim dostat bez půlení motoru, a vyměnit je? ,co se tyče svíčky karbecu atd tak je vse doladěno ,při rozjezdu na rovince jede krasně se rozjede startuje na šlápnutí,a ještě pozoruju že to nějak škrčí v sání filtru co je na rámu. díky za tip :wink: jo a ještě mám volný řetázek má to vliv na jízdní vlastnosti? mam totiž prohnuty platník a kdyz řetazek kolo napnu tak drhne kolo o blatnik(časem chci spravit). a ještě bych potřeboval radu co se týče spojkového bubnu, když zdělám buben tak za ním jsou 3 pakny to jsou startovací na nastartování? a za něma jsou další 2 pakny a to jsou rozběhový jako na jízdu a sílu tahu při jízdě? nebo je to naopak? díky :P
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod Soptik101 » pon dub 21, 2014 15:54:15

Když zastavíš a jede motor tak to máš spatné rozběhové čelisti.Sundáš ten železní dekl a pod něm jsou 3ks čelistí.Spodní čelisti jsou startovací ty když startuje dobře měnit nemusíš.Dáš nové a bude vše ok.Najdi si tady na foru dílenskou příručku na babettu 207 tam to máš.
Babetta 210 r.v.1986.Válec Sting
Manet Korádo 1999 zelené
Soptik101
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: pon zář 19, 2011 11:38:50

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod ronin10 » pon dub 21, 2014 18:47:41

soptik takže ty co jsou pod těmi třemi čili ty dvě jsou startovací? jako na nášlapnutí? předchvíli jsem to měl právě rozdělané a kdyz sem ty zadní 2ks tam nechal a našlápnul jsem tak to nenastartovalo ani tuk z toho,tak jsem usoudil že startovací budou ty přední 3 pakny. jenže ty přední jsem koukal mají obložení 5mm a ty za něma ty 2 pakny maji vyběhané plochy od 3 ke 2mm. víš určitě že ty přední 3 pakny jsou tedy na jízdu? kouknu do dilenske prirucky kdyz ji najdu :/
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod hawran » úte dub 22, 2014 10:14:05

jo tri jsou na jizdu
Hawran
hawran
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 217
Registrován: úte čer 29, 2010 15:58:19
Bydliště: Březí u Klatov

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod ronin10 » úte dub 22, 2014 20:34:23

a jeste takovy dotázek ten buben na který zabírají http://www.dilyjawa.cz/?p=productsMore& ... jky-Ba.207 má být hladký nebo tzv vroubkovaný(nehladký) ?podle auta bych řekl hladky na hladky třeba brzdy :D ale u bábi si tím jistý nejsem ,nu koneckonců mám tam předpotopní první typ spojek 3 pakny s kruhovou pružinou,zda se mi že prokluzuje ona i ta pružina je neorigo a asi ji jen tak neprodavají viz foto http://www.automotosport-kohout.cz/prod ... -celisti-/ ,tak bych se chtěl zeptat zdali je možné na tento unašeč http://www.riegger.cz/obchod/zbozi/unas ... ta/288481/ dát spojky na 207 tyhle http://www.automotosport-kohout.cz/prod ... va-celist/ samozdřejmě i s těmi 3 pružinkami . nwm myslim ze by to melo byt i lepší jen muj nazor k typu spojek 2 generace.
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod Pavel » stř dub 23, 2014 12:28:27

Každé pakny při velkém zahřátí změknou tak, že začnou prokluzovat (i origininál). Stačí nechat pár minut zchladnout spojku a bude to zase dobrý. Pokud ti to prokluzuje, tak doporučuji nainstalovat menší řetězové kolečko na výstupní hřídel. Prodávají se 11,12z. Lépe to potáhne do kopců, ale bude to mít menší maximálku, ale u Babetty jde hlavně o kochačku, ne?

Pakny první generace (těžší) lépe chladí než pakny druhé (lehčí) generace.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: i malý kopec dělá problém

Příspěvekod ronin10 » stř kvě 07, 2014 17:52:54

tak se zdá že si už staré pakny sedly a do kopce již hrnou 15-20km/h takže u mě spokojenost oproti dřívjejšku 5km/h až 0, je to dost znát. tak aspon sem ušetřil na spojice,jinak díky za tipy a rady :wink:
Uživatelský avatar
ronin10
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 434
Registrován: pon bře 31, 2014 0:21:51
Bydliště: Prostějov


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 27 návštevníků