Stránka 1 z 1

karbec B210

PříspěvekNapsal: ned kvě 25, 2014 12:33:11
od pepec
Čau chlapi .. mam takovej problem .. mam upravenej valec ...jednokroužkovej píst .. větší koleno výfuku.. všechno šlape jak má,akorát nejde vytočit do plnejch.. ani na jedničku ani na dvojku .. vždicky jakoby došel benzín...jako kdyby nestačil dotýkat..s hladinou sem laboroval dlouho a nic .... jaké karburátory se dávají na upravené motory?..něco co už je odzkoušené..díky za odpovědi

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: ned kvě 25, 2014 13:51:07
od ronin10
třeba dát větší trisku nebo koupit karburátor na větší kit :wink:

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: ned kvě 25, 2014 15:36:47
od Soptik101
Já mám na babettě dellorto co se prodává.Kup dellorto ale max do 15sky difuzoru.Samozřejme budeš muset zkusit doladit trysku.

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: ned kvě 25, 2014 18:04:20
od pepec
triska nepomuže když to nemá co sát .. asi pudu do toho dellorta no .

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: ned kvě 25, 2014 20:53:20
od Soptik101
Však jo dellorto ale s difuzorem max 15.origo babetta má difuzor 12, proto označení na jikovu je 2912.to značí že díra sání na karburátoru má díru 12 mm.Samozřejmě budeš muset udělat i nové kolínko sání do motoru.Já ho dělal z mědí a super šlape.

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 13:16:12
od Pavel
Jikov dokáže pěkně potrápit, na druhou stranu, kdo je marchr, ten si ho dokáže pěkně seřídit. Na nejrychlejší Babetty se dává pořád Jikov. Byl jsem na jedněch závodech a tam to všem natřela Babča s origo Jikovem (nandala to karbecům Dellorto, ze Simsona, z Pincka) a měla dokonce i origo výfuk a koleno :)

Pokud chcete opravdu zrychlit Babettu, tak to není o koleně, karburátoru, výfuku, přídavném chlazení, ale hlavně o kvalitně vycentrované klikovce (dynamicky, ne jen staticky), origo pístu a vhodně upraveném časování válce. Základ úspěchu je tedy, aby Babetta točila co nejvíc otáček, dejme tomu dobrý základ 10tís ot/min a víc. A pak vám to pojede 70km/h i na origo převod.

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 15:30:08
od ronin10
tak něco na tom určitě pavle bude :wink: brášin má piaggio ciao /bez variatoru/ ja babetu oba 1,5k vykon,on pohon řemenem naše rychlost on 60km/h já 35km/h max a do kopce to ma take svižnější

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: pát čer 06, 2014 6:24:37
od denis15
Nechci zbytečně zakládat nové vlákno tak se z dovolením nasáčkuju tady. Mám jednu takovou technickou-ukapává vám přes filtr na palici někomu Delorto karbec? Včera jsem s tím jel na otočku do města a ono si to odkaplo. Navíc se mi zdá, že to pije více než je zdrávo-vychází to přes 2l/100km při zajíždění s rychlostí do 30km/h (spíše kolem 20-25km/h). Mám 1rychlostní 207-ku. Díky.

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: pát čer 06, 2014 17:07:49
od Nepér
Jo, kape to. Ale jen, co se vyšplouchá přes filtr ven do sání. Vysokou hladinou to nepřetéká.

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2014 17:09:33
od Koby
denis15-mám dellorto taky na 207 a s tryskou 58 mi to žere normal 2,2-2,4 a kopce+full plyn 2,8l :)

Re: karbec B210

PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2014 22:57:42
od denis15
OK, tak jste mě uklidnili-tedy ok. :wink: