od kolos » pon čer 23, 2014 0:17:31
Zkrácení kolena ti může pomoct k vyšší rychlosti, ale za předpokladu, že celá výfuková cesta bude čistá, nezanesená karbonem. Sundej, rozeber výfuk, vyndavací vložku tlumiče vypal, vnitřek výfuku pořádně prosviť, jestli nejsou zarostlé ty dvě dírky na přepážce uvnitř. Koleno je taky důležité uvnitř zbavit nánosu karbonu. Na to je bombovní nápad co jsem tu vyčetl na fóru. Silnější lanko, tak 5mm v průměru a v délce zhruba jakou má koleno. Upnout jedním koncem do vrtačky, druhý konec trochu roztřepit a celé lanko vrazit do kolena až po sklíčídlo. Zapnout vrtajdu, pomalu tahat lanko ven a přitom ho trochu krotit rukou, protože bude mít velkou chuť tě vybaňovat. No a když bude výfuk ok, tak nezapomeň kouknout taky do sání, jak moc je zaliskaná drátěňka, případně jestli tam není někde nějaký bordel chycený, který ti může dělat omezení. Protože když ti to kopce valí bez problému, tak motor nebude asi úplně vyběhaný.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi