Stránka 1 z 3

babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2014 22:02:28
od ronin10
zdravím víte někdo jaký byl originální převod babetty 207 myslím kolik zubů měl pastorek u motoru a rozeta,děkuji za info :wink:

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2014 23:44:12
od kolos
12 pastorek a 35 rozeta.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2014 18:23:17
od ronin10
a je možné že na tento převod na rovné cestě při mých 87kg jede jen něco přez 30km/h? když maximalka čini 39-40km/h? jako z kopce pak valý více to ano

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2014 21:15:02
od Droopi
Kolega má myslím taky origo u 207 a jede to s ním 40km/h a z kopce i o něco víc. A váží cca stejně.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2014 23:00:40
od ronin10
KDE MŮŽE BÝT ZAKOPANEJ PES? jehlu mam na druhém zářezu ze tří. čili uprostřed, rozetu 35 a přední 12 zub. karburator seštelovaný,jinak mám docela dost dlouhé koleno do tlumiče- pomohlo by zkrátit koleno? a o kolik,jeste mam mezi tim spojem fuk je tam matice která se sice zašroubuje do tlumiče ale nic netěsní a kouř vesele kouří jak z teho místa tak z konce tlumiče klasicky , jinak do kopce to vyjede bez příšlapu zvladne i bez příšlapu velký krpál. na 228 mám 12zub a 39 zub a do kopce s příšlapem. co udelat tedy abych dosahl klasicke rychlosti 40km/h? díky

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 0:17:31
od kolos
Zkrácení kolena ti může pomoct k vyšší rychlosti, ale za předpokladu, že celá výfuková cesta bude čistá, nezanesená karbonem. Sundej, rozeber výfuk, vyndavací vložku tlumiče vypal, vnitřek výfuku pořádně prosviť, jestli nejsou zarostlé ty dvě dírky na přepážce uvnitř. Koleno je taky důležité uvnitř zbavit nánosu karbonu. Na to je bombovní nápad co jsem tu vyčetl na fóru. Silnější lanko, tak 5mm v průměru a v délce zhruba jakou má koleno. Upnout jedním koncem do vrtačky, druhý konec trochu roztřepit a celé lanko vrazit do kolena až po sklíčídlo. Zapnout vrtajdu, pomalu tahat lanko ven a přitom ho trochu krotit rukou, protože bude mít velkou chuť tě vybaňovat. No a když bude výfuk ok, tak nezapomeň kouknout taky do sání, jak moc je zaliskaná drátěňka, případně jestli tam není někde nějaký bordel chycený, který ti může dělat omezení. Protože když ti to kopce valí bez problému, tak motor nebude asi úplně vyběhaný.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 6:57:20
od ridchey
netesnost mezi kolenem a tlumicem dela taky dost, mota se tam azbest snurka,ja ted zkousim O-krouzky

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 7:26:45
od tuningrob
Někde se tu četl, myslim Kolos psal, že to není tak jednoduché utěsnit tlumič u matice, s tou šňůrkou. Abych se přiznal, vlastně nevím jak. Měl jsem za to že tu šňuru dam mezi zavit matice a tlumiče, ale ta matice ma velkou vůli na koleně. takže cely tlumič se i dost hýbe protože ani pořádně nedrží na koleně. Zda by to nevadilo autorovi příspěvku, mohl bych poprosit o fotku, jak to má být správně ?

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 7:58:27
od Droopi
Já namotám tak dvě otočky za matku směrem k výfuku, výfuk má uvnitř na konci závitu hranu, takže při utahování matky se šňůra namačkne na tuto hranu a roztáhne se do stran. Pokud to nestačí, vytočím matku, na namáčknutou šňůru dám ještě jeden závit a dotlačím dovnitř. Prvních pár km si to max lehce začoudí, ale většinou už po nastartování se to hned zatahne a těsní.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 11:24:09
od kolos
jj přesně tak to funguje. Nacpat šňůru do mezery mezi koleno a závit a zašroubováním matice se šňůra slisuje a dokonale spoj utěsní.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 21:52:32
od ronin10
nacpal jsem tam teflonovou pasku co maji instalateri a topenáři ,zašrouboval a je klid čadí to jen z vyfuku konecne jn ale ze by se neco zmenilo na jizdnich vlastnostech sem nepoznal,i jsem zkratil koleno o 3cm a porad stejne jak na rovine tak do kopcu,jinak na rovine 30-31km/h do kopce stejne jako predtim. hold pri vaze 87km h too vice nepojede,jak B207 12z 35z,tak 228 - 12z 39zub stejna maximalka 31km/h ,udelal jsem test a vzal si osobu ktera je o 10-15kg lehčí a rozjeli sme se vedle sebe ja na 207 a druhy na 228 ,228 me predjela s klidem cili musela hrnout 35 a více,a pak naopak prohodili sme babetty a vysledek totožný,toš hold kila navíc sou kila navíc a víc to nepojede leda by se začlo hubnout :D

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 22:10:24
od ridchey
urcitou moznosti je pouzit karb z 210. ale chce to prubnout,mozna je jen motor uz unaveny a chce vybrus

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2014 22:13:33
od ronin10
komprese je dobra ,mozna jsou na vině trisky v karbecu nwm ,hold pravda je že kdyz sme meli první babetu 207 ktera dobre táhla a jela tak sem taky vážil nejakejch 60kg a nestezoval jsem si :) to bude kilama nejspis

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2014 18:03:52
od alexandr-t
Ještě k temu těsnění výfuku... já sem to vyřešil tak, že sem matku ke koleni přivařil. Nasadil sem to všechno jak má být, matku dotáhl nafest, bodnul, sundal zavařil. Do závitu přišlo pro sichr trochu pasty na výfuky a funguje to supr.

Re: babetta 207 originál převod?

PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2014 18:31:40
od ridchey
tak to uz je trochu hardcore :-)