210 chcípne po ubrání plynu...

Zdarec kolegové.
Moje nová závada na babettě 210 je velice zvláštní a potřeboval bych poradit jak ji odstranit.
Projevuje se takto: Pokud po nastartování držím trvale sepnutý plyn, tak jedu bez problémů, a to i do kopce. Jakmile ale plyn uberu nebo zastavím, tak babetta okamžitě chcípá a už jí znovu nepomůže ani opětovné sepnutí plynu - prostě se jakoby začne dusit, nebo nemá palivo či co...
Karburátor je důkladně pročištěný, najel jsem s ním 700km od výbrusu bez jediného problému. Svíčka cihlově červená, jiskru hází velmi pěknou. Výfuk byl relativně čistý, pro jistotu jsem znovu vypálil důkladně petrolejem - závada nezmizela...
Do čeho se mám pustit nejdříve? Ladit bohatost směsi mi přijde zbytečné, byla nastavena určitě dobře a vůbec jsem do ní nesahal, nechtěl bych ji zbytečně rozladit, kór když najela 700km tak to problém nebude. Napadl mě tyristor - mám GYT, možná odešel (ale zase když to háže jiskru?). Nebo jiná část elektriky?
Nebo se Vám to už stalo taky? Poraďte prosím, díky, Martin.
Moje nová závada na babettě 210 je velice zvláštní a potřeboval bych poradit jak ji odstranit.
Projevuje se takto: Pokud po nastartování držím trvale sepnutý plyn, tak jedu bez problémů, a to i do kopce. Jakmile ale plyn uberu nebo zastavím, tak babetta okamžitě chcípá a už jí znovu nepomůže ani opětovné sepnutí plynu - prostě se jakoby začne dusit, nebo nemá palivo či co...
Karburátor je důkladně pročištěný, najel jsem s ním 700km od výbrusu bez jediného problému. Svíčka cihlově červená, jiskru hází velmi pěknou. Výfuk byl relativně čistý, pro jistotu jsem znovu vypálil důkladně petrolejem - závada nezmizela...
Do čeho se mám pustit nejdříve? Ladit bohatost směsi mi přijde zbytečné, byla nastavena určitě dobře a vůbec jsem do ní nesahal, nechtěl bych ji zbytečně rozladit, kór když najela 700km tak to problém nebude. Napadl mě tyristor - mám GYT, možná odešel (ale zase když to háže jiskru?). Nebo jiná část elektriky?
Nebo se Vám to už stalo taky? Poraďte prosím, díky, Martin.