Zdar chlapi, nechci zakládat nové vlákno, tak to hodím sem. Mám jeden motor B210, kterou chci - říkejme si tomu jak chcete - já říkám otevřít. Ne tuning, ale otevření. Jelikož z logiky věci těch 50ccm3 v babettě může dát podobný výkon pionýra. Nechci zde opět rozpoutávat polemiku o vhodnosti, koupi jiného stroje, ap. To prosím ne. Chci jen radu.
Takže sériová babetta je kvůli legislativě zavřená hlavně válcem.
Tedy:
- saní - si vyřeším sám - větší difuzor (tedy karburátor, kolínko, a případně vetší otvor ve válci). Dle tabulky na
http://tdox.sweb.cz/350/cas.html je otvor 18x21 mm, to se zdá dost na to, když budu mít kolínko a difuzor 16mm případně 18mm.
- výfuk - si opět vyřeším sám - vyrobím nové koleno výfuku a případně upravím koncový výfuk. Výfukový otvor ve válci by možná bylo vhodné zvětšit. Co myslíte?
- časování, respektive úprava kanálů ve válci - tady nevím. Chci nechat udělat úpravu těchto kanálů.
Můj dotaz zní - máte někdo ověřenou funkční úpravu která pomůže? Nechci žádné laborování, ale prostě nějaký popis nebo lépe výkres. Ideálně na vyšší krouťák v nižších otáčkách. Často jezdím na hraně mezi jedničkou a dvojkou. Jednička v pohodě, dvojka ještě ne. Nechám to udělat, tak aby jasné jak.
Díky.