Čiže po poriadku. Začiatkom sezóny som mal problém s guferami (klasika kilometer jazdy v pohode, následna strata výkonu až skapanie). Guferá a ložiská na kľukovke boli vymené (zvyšné boli menené pár mesiacov dozadu). Valec aj krúžky boli KO, vymena z druhého motora. Od posledného rozobratia motora kvôli guferám sa mi absolútne nedarí nakopnúť motorku. Takže idem komplexne vymenovať, čo som skúšal.
- fajka vymenená, na rebrá dáva riadnú iskru (skúšaných možno aj 10 rôznych sviečok)
- skúšaný druhý nosník statora aj z cievkami, taktiež druhé GYTko z funkčnej Betky
- karburátor niekoľkokrát vypucovaný, hladina nastavená, samotná sviečka je mokrá
- guferá a ložiská menené, pri skladaní motora použitý silikón
- výfuk bez usadenín, preventívne vyskúšaný aj druhý
- čeluste čistené jemným prešmirgľovaním a acetónom
Momentálne som vo fáze, že pri stálom betálovaní mi motor ako tak zaberá (odpaluje a z výfuku ide dym), akonáhle prestanem šľapať, motor zhasne. Roztláčanie nepomáha. Nastavovanie predzápalu a karburátora taktiež bez odozvy. Ako som spomínal, čeluste boli čistené, na bubon dosadajú všetky tri väčšou plochou (možno tak 5/6 plochy).
Na internete som strávil množstvom hodín čítania podobných problémov ale žiadne riešenie nezaberá. Taktiež sa mi na to pozeralo množstvo starých babeťákov, ale taktiež bezvýsledne.