Tohle se mi líbí. Konečně vlákno, které neřeší nesmyslné zrychlování a navíc je to i inženýrská výzva.
Řadící spojky nemůžeš demontovat, ty slouží bohužel i na start, takže to tam musí zůstat tak, jak to je.
Elektronicky ovlivňovat zapalování je také krok špatným směrem, protože se ti bude přechlastávat motor benzínem.
Jiný karburátor je také špatný nápad, v motoru je třeba dodržet určitý poměr směsi, jinak se to zakarbonuje nebo nebude dostatečně mazat.
Takže musíš jít cestou snížení výkonu a zpřevodování do lehka, pokud nechceš vyrábět ozubené kolečka a celé to překopat

Výkon nejjednodušeji snížíš přiucpáním koncovky výfuku. Tzn. najít vhodnou kulatinku (větvička stromu také poslouží) a částečně ucpat otvor koncovky výfuku. Chvilku si s tím pohrát a najít ideální ucpání pro vhodný tah motoru.
Nějaké štelování karbecu a výměna trysky je o ničem, zase nebude splněna podmínka správného poměru směsi v motoru.
Změna převodového poměru do lehka, když dáš 11-12z kolečko a 57z rozetu, ale to je investice cca 600Kč, neboť musíš koupit novou rozetu, řetězové kolečko a možná i nový řetěz.
To, co jsem popsal, je lehký, ale další úpravy by už byly těžší než Babettu ladit na rychlost
