Stránka 1 z 3

jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:22:34
od hawran
Cus chtel jsem se zeptat nevite nekdo jak uprevit babetu aby jela treba jen dvacet aby jse na ni mohl naucit syn dik

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 9:28:32
od Droopi
Vyndej mu dvojku :D Nevím, když mu to zpřevoduješ do síly, snížíš rychlost, ale zase jak vezme za plyn, bude zle, jestli váží málo, může jít na zadní, nebo mu to uklouzne. Kolik mu je?

Teď mne napadlo, jestli by nešlo poladit lanko od plynu tak, aby nemohl dát plný kotel - prostě tam udělat vůli, že by to začalo zabírat až při otočení polovičky plynu. Když mu přidusíš filtr vzduchu, taky mu to pojede méně, ale může to mít vliv na volnoběh i rozjezd.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 10:03:50
od babetak55
S kus dát do rukojeti plynu ohlý hliníkový nebo mědeny drat a ohnout ho do céčka pote se omezi rosptyl plynu ale pozor sitič už ti nepůjde otevřít

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 10:38:02
od hawran
Kdyz vyndam dvojku tak nenastartuju

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 10:50:09
od hawran
Je mu deset ja jdu do neceho silnejsiho ale babetu jsem dal do kupy komplet po go ja mam 80 kilo a jede se mnou sedesat po rovince bez problemu on ma tak 25 az 30 kil

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 11:32:43
od Droopi
S tou dvojkou to byl vtip :D Ale zkus mu upravit tu délku lanka plynu, aby nezabíralo hned, tím pádem nebude moci jít naplno - u karburátoru je to dopínání bowdenu, tak ho úplně povolit, za zkoušku nic nedáš.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 13:38:01
od ridchey
koukam,ze je to tu samej vtipalek :-)
proc, nejak bastlit,kdyz muzu dat primo karbec z 207? ma mensi prumer sani. dalsi jsou prevody,da se nasadit prevod 11/57
uz to vsechno dohromady snizi rychlost a vykon o peknych par km. pripadne uz kdyby bylo nejhur spustit jehlu do karbecu o jeden zarez.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 15:48:56
od Droopi
Vsak jsme cekali na poradneho odbornika,zatim jsme jen zkouseli blby tipy no :-D

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 18:43:23
od hawran
Karbec delorto takze nic posouvat nejde

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 20:08:35
od ronin10
sundat motor a nahradit 500w z mixéru.,popř utáhnout brzdy, třeba dát 2 pomocná kolečka na stabilitu,treba nastavit rukojet na pozadovanou rychlost a zakontrovat proti pohybu,treba dat kovadlinu na nosič nebo na lano a na zem polozit.,treba povolit hlavu tzn unik komprese,moznost je hodne,je treba aby kluk umel alespon jezdit na kole :wink:

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2014 20:56:35
od miraspk
Já bych na to šel přes elektriku. Někdo kdo tomu rozumí by určitě spáchal nějaký omezovač otáček.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 8:41:15
od Pavel
Tohle se mi líbí. Konečně vlákno, které neřeší nesmyslné zrychlování a navíc je to i inženýrská výzva.

Řadící spojky nemůžeš demontovat, ty slouží bohužel i na start, takže to tam musí zůstat tak, jak to je.
Elektronicky ovlivňovat zapalování je také krok špatným směrem, protože se ti bude přechlastávat motor benzínem.
Jiný karburátor je také špatný nápad, v motoru je třeba dodržet určitý poměr směsi, jinak se to zakarbonuje nebo nebude dostatečně mazat.

Takže musíš jít cestou snížení výkonu a zpřevodování do lehka, pokud nechceš vyrábět ozubené kolečka a celé to překopat :)

Výkon nejjednodušeji snížíš přiucpáním koncovky výfuku. Tzn. najít vhodnou kulatinku (větvička stromu také poslouží) a částečně ucpat otvor koncovky výfuku. Chvilku si s tím pohrát a najít ideální ucpání pro vhodný tah motoru.

Nějaké štelování karbecu a výměna trysky je o ničem, zase nebude splněna podmínka správného poměru směsi v motoru.

Změna převodového poměru do lehka, když dáš 11-12z kolečko a 57z rozetu, ale to je investice cca 600Kč, neboť musíš koupit novou rozetu, řetězové kolečko a možná i nový řetěz.

To, co jsem popsal, je lehký, ale další úpravy by už byly těžší než Babettu ladit na rychlost :)

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 9:19:12
od hawran
tak jedenacti zubove kolecko mam rozetu jsem chtel koupit novou stejnak i z retezem me de jen o to aby se chvili otukal a pak at si po louce pelasi jak chce myslis ze kdyz pricpu vyfuk ze to nebude pak zlobit na volnobeh chcipat a tak verim ze je to otazka chvile aby se naucil rozjectzastavit otocit a tak a hlavne abykdyz se lekne za to nevzal a nevyvalel se v plne rychlosti

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 9:21:45
od Pavel
Ucpání koncovky výfuku je jediná rozumná varianta, jak nechat vše originál a snížit výkon. Prodlužovat koleno výfuku až k přepážce asi nebudeš, že bys navařil na kulatinku pár cm.

Mě už pár šprýmařů strčilo do koncovky větvičku. Nastartuješ, volnoběh v pohodě, ale jak přidáš plyn, tak je to líné se rozjet. To je přesně to, co potřebuješ ty pro syna. Jen si to chce pohrát, ať to v té koncovce drží a najít optimální útlum.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 9:39:46
od Pavel
Ještě mě napadla druhá kombinovaná metoda s ucpáním výfuku. Nastavit rukojeť rychlopal tak, ať šoupátko v karbecu nikdy nezdvihne syn na max, ale jen napůl např. To se tam dá lehce šroubkem nastavit.