Stránka 2 z 3

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 10:16:27
od ridchey
to s pomerem smesi a karbonovanim u karbecu z 207 jak pise Pavel je blbost(sorry) , ale to,ze ma original karb 207 mensi prumer difuzoru znamena,ze se do motoru dostava mene vzduchu,potazmo smesi, tedy motor nedostane dost nazrat aby jel naplno, pomer smesi je ale neco jineho-to uz se ladi velikosti trysky,tedy by nemelo nastat jakekoli ochuzeni,nebo karbonovani, potazmo zadreni.
vzdyt to neni nic jineho nez to,ze u karbu 210 neotevru plyn naplno!
naopak pricpanim vyfuku neumoznim zplodinam dostatecne rychly odchod,zacnou se usazovat a ucpavat vyfuk,cim dal vic...
je lepe motoru nedat nazrat,aby nejel tak rychle, nez se pak mordovat s pucovanim vyfuku

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 10:44:39
od hawran
jo a jak to nastavit porad dik

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 11:09:11
od ridchey
karb z 207 + kolinko, smes uz podle svicky

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 11:21:09
od kolos
Neotevírání plnu na max zase s sebou přináší nutnost vyřešit vyřazování sytiče. Já bych šel asi cestou vložení restrikční podložky mezi válec a kolínko karbecu.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 13:52:23
od ridchey
jenze to zas zhorsi prubeh nasavani,
proto pisu,ze je lepsi prouzit origo mensi prumer sani i s kolinkem
navic v podstate jen presroubujes telo karbecu.....

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2014 14:55:25
od kolos
No jasně, jen jestli tím to omezení bude dostatečné.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: ned črc 06, 2014 1:55:53
od ronin10
nejjednodužšší řešení než nesmyslnné laborování je nastavit plynovou rukojet na požadovanou rychlost a zajistit proti protočení tj. v praxi by to mohlo být asi tak že když se babetta nakopne tak tak již bude mít nastavenné otáčky v závislosti na nastavenné rukojeti plynu,za prvé by měla jít lépe chytnout a za druhé když se zhoupne ze stojanu s použitím brzdy tak nikam neodcestuje a za druhé pojede na nastavenou rychlost. já nevím co tu furt řešíte za ptákoviny s karburátorem kolínkama podložkama filtrama vyfukem benzínem atd..... :shock: při případném zajetí restrikci plynu povolím nastavím třeba z 10km/h na 20 pak na 30 a nebo necham v originalu tak jak to bylo a kluk může jezdit normalně 40, je dobre taky napřed s klukem na babetu sednout čili kluk na sedlo a tatka na nosič aspon rodiče zjistí a uvidí jestli to klukovi pujde nebo ne,nejhorší je říct jeď a pak brečet ve špitále :cry: :roll:

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: ned črc 06, 2014 14:46:04
od PetrT30
Jednoduchá úprava rychlosti do 25 km/h, která se dělala i sériově....
viewtopic.php?f=4&t=2186&p=23261&hilit=restrikce#p23261

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: ned črc 06, 2014 16:46:55
od Azor
Taky jsem podobnou ptákovinu před lety pro souseda řešil, vrazil jsem pár obyčejných podložek nad šoupátko karbesu (mezi tu pružinku a šoupě), aby to nešlo úplně otevřít. Jak se kluk učil, vždy 1 podložka pryč a bylo to OK. Akorát otrava furt to otvírat, u pionýra je to řešené lépe. :D

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: úte črc 08, 2014 20:15:34
od wenca084
Stím sytičem je to jednoduché , ( když nepůjde plyn lanko až na plno ) tak při startu stačí prstem přicpat vduch na hliníkovém tlumiči sání na 10 Až 15 vteřin a bude to chodit.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2014 22:22:48
od Jirka
Zdravim vykon bych resil menci prumer vyfuku mam motor od blaty 1kw a delaj 1.4kw zadnej velkej rozdil jen ve vykonu tak sem tam volal a rekli ze je jen rozdil v prumeru vyfuku tak sem ho objednal a bylo to tak byl vetci prumer .

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pon srp 18, 2014 7:44:47
od Pat
Jak tu uz psal nekdo na zacatku, do rychlopalu dej nejakej plech, kterej omezi chod a pujde otevrit karbec treba jen na pul nebo jeste min. Sytic by se pak vypinal tak ze vemes rukou za bowden hned u karbecu.
Je to nejjednodussi varianta a nejrychlejsi. Zmena prevodovyho pomeru podle me neni moc dobrej napad, protoze to zase bude mit docela silu pri rozjezdu.

Dalsi moznost omezeni, ktera se dela treba na 50kach skutrech je nejaka restrikce sani do karbecu a zmensit trysku, tim rapidne ovlivnis mnozstvi smesi a nikdy to nepojede poradne, ale zase je to pak laborovani s tou tryskou.

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pon srp 18, 2014 9:00:58
od Pavel
Také jsem se už mezitím stihl nachytřit. Řeší se to nalisováním redukční vložky do sacího otvoru válce. Takto to měly například Mofy, které byly omezeny na 25km/h. Poté samozřejmě ještě další úpravy jako prodloužení kolena výfuku až k přepážce výfuku a možná i menší průměr koncovky výfuku, dále ještě pomůže instalace lehčího převodu (tzn. větší rozeta, menší řetězové kolečko)

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 19:50:08
od Grunt
Přesně tak. Exportní výfukové kolena by mohly být ještě někde k sehnání, ne?

Re: jak upravit babetu 210 pro menci vykon

PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2014 0:35:07
od Dejmal
Proč tak složitě. Synovi je skoro osm a babetu už zvládá. Učil se tak, že seděl na sedačce a řídil a já seděl za ním na nosiči. V případě potřeby jsem na řidítka dosáhl a váha nás obou babče trochu ubrala na výkonu. I když babetu přiškrtíš,tak na pořádný rozbití úst to stejně stačí a ty s tim nic neuděláš. Pokud budeš sedět za nim než získá prvotní jistotu ,tak můžeš zasáhnout když bude potřeba.