Stránka 1 z 1

Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2014 21:54:05
od havel203
Dobrý večer, půlil jsem motor od babetty 210. Chtěl jsem se zeptat jeslty mám koupit rovnou i gufera (gufera netečou ani jedna kapka) a jestly by stačilo papíroví těsnění. Děkuji

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2014 23:42:06
od ronin10
podle mýho uvážení je vždy dobré dát nové gufera už jen z toho důvodu že bůh ví jak dlouho tam jsou ty původní a než poskladat a ujet 100km a zjistit že jsou v čoudu a prolínají je lepší dát nové,než půlit po druhé ,jinak těsnění bych zvolil papírové tj. z papírové složky na dokumenty taková ta lesklá a nebo koupit arch těsnícího papíru a vyrobit ,potřít vazelínou jemně dosedací plochy.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 9:12:47
od havel203
Dobrý den, stačilo by koupit toto těsnění.

http://www.motokramek.cz/sada-tesneni-babetta/

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 11:27:17
od Pavel
>ronin10 Nemystifikuj havla. Na výměnu gufer nepotřebuješ půlit motor. V případě, že gufero netěsní, tak ho do 10 minut vyměníš, ať je kdekoliv na motoru.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 11:54:05
od ridchey
jenze on už rozpuleny je :-)

obecne-je lepsi gufera vymenit,ale jestli jsou uz nove a nejsou poskozene,tak se to da i bez vymeny,pripadne vymenit dodatecne,uz bez puleni,jak pise Pavel

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 12:03:30
od havel203
Chtěl jsem se zeptat na to těsnění jestly by stačilo.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 12:15:08
od ridchey
jasne,ale jestli mas stycne plochy karteru poskozene(dorypane od sroubovaku a pod.) potom je dobre to primaznout i hermetikem,bo ti zaplni tyhle ryhy.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 12:39:31
od havel203
Právě závada kvůli čemu jsem musel půlit motor byla že rotor je napasovanej na klikové hřídeli tak v tom závitu byl zlomenej šroub a kámoš to převrtal. Když s tím člověk jede tak vše normal, ale pak po chvíli jedna s cívek rotor vychýli a pak háže. Motor pak strácí výkon. Tak jsem nechal přes výkend ve firmě, aby mi udělali závit. No dnes mi řekl, že je to kalený a cementovaný a normálním závitníkem to nejde a musí se vzít diamantovej.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 16:30:41
od havel203
Jak by ste to řešili vy.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 16:45:53
od ronin10
ja bych to řešil tak že šroub který držel magneto nebyl cementovany kalený ale bahno v podstate 8.8 navrtal bych jej a vyvrtal patřičným vrtáčkem díru a vytahovákama specialníma ne z hobby marketu bych se jej pokusil vyšroubovat. jn za to půlení se omlouvám zmátlo mě to protože havel říkal že už jej ma rozpulen ale v zásadě jde o to že když ty stara vymění tak uz nemusí polentérovat s guferama

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 16:53:25
od havel203
Mě de o to jak tam ten závit udělat.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 20:18:54
od Droopi
Jestli máš motor rozpůlený, udělej rovnou celou generálku. Jinak až Ti tam udělají větší závit, promysli si, jak budeš poté stahovat magneto, to se dělá právě větším šroubem, který se opře o osu.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 22:02:12
od havel203
Na rotoru závit je, ale na klikovce je v čoudu.

Re: Půlení motoru babetta 210

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2014 22:07:40
od ronin10
havel to tak strojně čili nějaký průmyslový stroj že by to udělal jinak nevim páč v domácích potřebách asi těžko nebo vyvložkovat ale zas by musel někdo na stroji udělat tu díru na to ,anebo další věc je ta že pokud tam mas díru ale závit už jaksi ne tak existují tmely sice docela drahý ale slibují že v nich uděláš závit a drží jak železo puvodní nwm mam jej doma este sem ho nepouzil takze na 100 pro ti to potvrdit nemuzu