Problém za studena - vynechává

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Problém za studena - vynechává

Příspěvekod Mr.HONDA » pon srp 25, 2014 13:22:18

Zdarec babeťáci, jsou tomu asi tak 3 roky co jsem si přivezl zelenou 210ku v přepravce. Okamžitě jsem rozebral komplet motor, ten přetěsnil, přeložiskoval, vyčistil a dal nové pístní kroužky (válec i píst jsou origo, bez výbrusu a v pěkném stavu). Babettu mám po prvním majiteli, který na ní najezdil 7000Km a pak ji odložil v garáži, kde spinkala v regálu bezmála 8 let. Rovněž jsem předělal elektroinstalaci + nová indučka, tyristor, svíce, fajka + kabel a spousta dalšího. Navíc sem zkrátil koleno výfuku, lehce převrtal vložku výfuku a válec osadil karbcem dllorto se standart tryskama. Od té doby mám na babetě najeto 5000Km bez poruchy. Olej do benzínu používám po celou dobu HUSQUARNA LS+ (dříve značený XP) a teť k problému. Za tu dobu jsem si našel grif na start... Přijdu, dám sytič, šlápnu a babča čapne. Dám plnej (jen na cuk aby vypl sytič) zapnu beňo, sednu a jedu - celou dobu bez problémové až do minulého víkendu, kdy jsem ji dal trochu kopr. Babča se mnou běžně jezdí 50 - 60Km/h. Převod 13/47 Jenže tentokrát vyrazil i kámoš a za pár zatáček už to byl regulérní závod. Dokonce se z jednoho kopečka rozkutálela i k 70ce, ale jak jsem to zmerčil, ubral jsem. Po návratu jsem zjistil, že se lehce povolila hlava, tak jsem ji dotáhl a ráno přišel problém. Babča ne a ne chytit (jakoby nebyl benzín) až po vypnutí sytiče chytla a zdechla - asi 5x - pak zůstala nastartovaná, ale po přidání zase zdechla. Po chvilce se to začalo lepšit - už držela volnoběh a když přidám tak na sřídačku jóóóó´- nééééé - jóóóó - nééééé - až se chytne a otáčky vylítnou jak mají. Po zahřátí vše funguje jek má - drží volnoběh na přidání plynu reaguje ihned a jede rovněž bezezměny do těch 55 táhne lineárně a bez problémů. Můžu ji nechat stát třeba 3 hodiny, přijdu a vše bez problému. Odstavím přes noc do stodoly a ráno zase problém. Jakoby třeba vytekl všechen benzín z karbce a prostě se musel znova nalít. Zezačátku jsem se pral s těsností hlavy. Vyřešilo to těsnění ze silného alobalu. Napadlo mě že toto fouklo když se povolila ta hlava, tak jsem udělal nové - alespoň jsem i zkouknul stav povrchu pístu - karbon v podstatě žádný- přetěsnil jsem hlavu, vypálil a přetěsnil výfuk, dal novou svíci a problém pořád přetrvává. Dellorto trochu uchcává - mám pořád zasviněnou hlavu a válec od beňa a oleje - dělá to od samého začátku co ho tam mám. Mám starý typ sání (jen takovou tu pukličku - né chobot zaroh) tak to připisuji vystříkanému beňu přez sání. Poradíte prosím někdo, kde hledat zakopaného psa? Mohu i udělat videjko pro přesnou představu. Díkes moc za každý tip, už nevím co zkusit. Ondřej
Mr.HONDA
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: sob úno 23, 2013 6:38:35

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků