>tuningrob
Omlouvám se za pozdní reakci, ale tohle kamaráde vypadá na příliš velký předstih (sám potvrzuješ tvzením, že klepání mizí při vyšších otáčkách) podle zvuku motoru. Klikovka dostává velké rázy, to ostatně jde zřetelně slyšet na tom videu. Podle mě to je špatná impulzní cívka na statoru. Už jednou jsem řešil podobný problém na své Babettě. Zkus vyměnit na zkoušku stator za nový a poděl se tu s námi o svoji zkušenost.
Jen na vysvětlenou. Takhle nemůže klepat motor, ani kdybyste dobře fungující stator umístili do jakékoliv polohy. Podle mě jasný defekt na impulzní cívce s tím, že bohužel po 850km sis s tím pravděpodobně zničil i klikovku (minimálně bude slušně cinkat).
Pro příklad uvedu video zvuku čerstvě zGO motoru mé Babetty s poškozenou impuzlní cívkou. Klepání tam lze slyšet také. Po výměně předla, jako kdyby sjela z výrobního pásu
https://www.youtube.com/watch?v=DOQQhgTafcU