Nepravidelné otáčky motoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Nepravidelné otáčky motoru

Příspěvekod standa_passat » čtv kvě 15, 2008 11:30:38

Nazdárek pánové. Mám takový problém : Volnoběh je na optimum . Jak mile dojedu tak jsou otáčky motoru vysoké jak s... Po zdechnutí a opětovném nastartování je vše ztase O.K. Až na to že mi občas teče benzín. Hladina je snad v poho a je tam také nový plovák a zavírací ventil. Volám HELP. Standa_passat :cry:
Babetta 207 + Babetta 210
Uživatelský avatar
standa_passat
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř bře 14, 2007 22:00:59
Bydliště: BRNO

Příspěvekod Starec » čtv kvě 15, 2008 17:06:26

Prejdi si lanko či nieje ulomeny daktorí drôtik a ťi nezasekáva. Či ti klesne šupatko celkom na doraz ako ho máš nastavený. No a ak by to nepomohlo skús vymeniť na obidvoch stranách kľukovky guferá.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod oswald » čtv kvě 15, 2008 23:57:23

taky myslim že je to lanko plynu měl sem stejnej problém bylo to jen lechce načnutý lanko a když sem zastavil tak se nevrátil plyn a benzín mi protejkal jak divokej skus to lanko vyndat z rukojeti a zahejbat s nim ručně jestli nedrhne a dobře se vrací
Kam nedojedu tam došlapu ale je to dřina:-) 207 válec hlava píst
210
oswald
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát úno 08, 2008 19:16:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod llap » pát črc 04, 2008 16:27:02

Ahoj lidi mám obdobný problém, babča je po GO výbrus motoru, nové spojky, výfuk atd... jen nejde seřídit karburátor, po nastarování jde sám motor do velkých otáček, po seštelování karb je ok, ale jak se přidá plyn dělá to znovu a tak pořád dokola, je to mizérie, chlápek kterej mi to spravuje je z toho nešťastnej a já taky. Tak prosím o radu.
Lukáš :?: :?:
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod oswald » pát črc 04, 2008 23:27:55

Myslim že určitě načnutý lanko plynu a nebo bordel v šoupátku plynu asi se ti to nevrací doporučuju rozebrat "difuzér"když tak mě opravte a pročistit šoupátko a skontrolovat lanko plynu i plynovou rukojeť fšecko vyčistit rukojeť a bowden plynu promazat a uvidíš řek bych že to je základ když to nepomůže ozvi se a určitě jsou tady machři kteří přijdou na něco jinýho čim by to bylo :wink:
Kam nedojedu tam došlapu ale je to dřina:-) 207 válec hlava píst
210
oswald
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát úno 08, 2008 19:16:47
Bydliště: Praha

Příspěvekod llap » ned črc 06, 2008 14:29:09

Tak tím to nebylo, lanko nové a dělá to stále... :evil:
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod Starec » ned črc 06, 2008 17:07:04

Tak potom skús vymeniť karburátor( požič si niekde) no ak to už ozaj nepôjde tak výmena gufér na obidvoch stranách kľukovky.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod llap » pon črc 14, 2008 15:59:22

Lidičkové, mám takovej dotaz. Karburátor Jikov pod Plovákem je taková malá tyčinka, na kterou z vrchu asi tlačí jehla. Tak má se ta tyčinka volně hýbat do stran, je mi jasné že jezdí nahoru a dolů, ale jestli nemůže přes ni týct benzín po přidání a ubrání plynu a tak babča je ve vysokých otáčkách.
LUK
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod Starec » pon črc 14, 2008 23:16:05

llap: Nie je mi síce nič do toho, nie som moderátor, ale ma trocha hnevá, že som na jednú takúto otázku už odpovedal a teraz si otvorím druhú tému a je to tu znova. Myslím, že vieš čo je to spam a ak nie tak sa o tom informuj. Je síce pravda, že si tu nový, ale pravidlá fóra platia pre každého rovnako. No a tak na dôvažok, bude to určite len v lanku, niekde ho musí tiesniť, po čase sa uvoľní a je to OK. Pridáš, ide ti to vo vysokých otáčkach, postupne sa ti to uvoľňuje ( kým sa hráte z nastavením) a zas a je to v poriadku. Tak niekde len tam hľadaj chybu.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod llap » úte črc 15, 2008 15:19:03

Lanka jsme zkoušeli tři a dělalo to stejně pokaždé.
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod Starec » úte črc 15, 2008 18:23:02

llap píše:Lanka jsme zkoušeli tři a dělalo to stejně pokaždé.

Tak asi ti fakt neostáva len skontrolovať tie guferá na kľukovej skrini.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod llap » úte črc 15, 2008 18:48:22

Dal jsem tam novej del otro, jaký má vliv gufero na klikovce na otáčky motoru?
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Příspěvekod Starec » stř črc 16, 2008 6:42:29

llap. A čo sa zmenilo ak si tam dal novej del otro? Guferá ti zabezpečujú tesnenie kľukovej skrine a tím aj samozrejme správne nasavanie palivovej zmesi.Ak je niektorá gufero poškodené môže dochádzať k kolísavému saniu. Ja osobne som sa s takým príkladom nestrtol, že pre poruchu gufera si motor sám pridával ale túto tému sme tu už niekedy dávnejšie riešili. Išlo o niečo podobné ako máš ty a tam tiež zlyhalo každé riešenie až na koniec výmena gufér to vyriešila. Skús to tu niekde vyhľadať. Takáto porucha môže byť tak trochu klamlivá, a to preto, že v prípade nesprávneho sania motor nejde správne na voľnobech, tak sa jej snažíme pridať na otáškach, no ak sa motor zohreje prípadne premažú dosadacie plochy sanie sa trocha zlepší a tím sa nám samozrejme aj zvýšia predtým nastavené otáčky. Znova ich nastavíme, no ale to sa môže opakovať do nekonečna. Tak preto som ti radil skúsiť vymeniť všetky gufrrá čo tesnia kľukovku. Sú tri, Na pravej stane, na ľavej strane a jedno v štartovacom bubni.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků