Stránka 1 z 1

přehřáty motor

PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2014 20:30:49
od jannovy0
zdravím všechny a potřebuji pomoc.když jedu dlouho cca 20 min (dávám i malé přestávky) tak při zařazení z 1 na 2 se nekaj sekne plyn a když pustím rukojet plynu tak pořát jede,trochu se uberou otáčky ale stále jede

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2014 20:36:09
od vfjr
Tu závadu jsem moc nepochopil. Snad lanko plynu, šoupátko...? Jak s tím souvisí to přehřívání? Zkus vyndat šoupátko z karburátoru nech ho na lanku a otáčej rukojetí jestli to funguje jak má. Pak vyzkoušej jestli šoupátko chodí v karburátoru volně. Neláme se ti někde bovden na cestě od rukojeti ke karburátoru? Je to tam u rámu jak je vzduchový filtr dost natěsno.

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: sob lis 01, 2014 22:06:06
od jannovy0
nn to jsem zkousel všechno jde jen pouze když se motor zahřeje tak nechce ubírat plyn

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2014 3:21:44
od wenca084
Jak psal vfrj , chce to rozebrat , prohlídnout , popřípadě vyměnit lanko , rozebrat rychlopal , namazat.

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2014 12:50:05
od jannovy0
zkusím to ale nemůže být chyba i ve spojkách ?

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: ned lis 02, 2014 15:38:21
od ronin10
[quote="jannovy0"]
můžou být spojky slepené mazutem a opotřebováním,takže nevypínají kdy mají ,zkus zdělat buben se spojikami a vyčisti je třeba benzínem či acetonem,nebo máš vytahaný pružinky ale pokud se nezdají neměn je,pak koukni na seřízení karburátoru. :wink:

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2014 12:25:08
od Pavel
ronine, raději neraď. Perly typu mazut ve spojkách, nepřišel jsi náhodou z FB Babetta fóra?

jannovy jasně psal, že když se mu zahřeje motor, tak se při přidání plynu šoupátko nevrátí zpět. Podle mě je to problém v bowdenu, že ho má někde přiskříplý, ale je třeba rozebrat karbec, aby se podíval, kde je problém. Může mu drhnou i šoupátko nebo mu chybí vratná pružinka.

Jo a když už jsme u těch spojek, tak ty se dají vyčistit jedině vyvařením v tetrachlóru. Nic jiného nepomůže.

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2014 12:52:39
od miraspk
Ten bovden ani nemusí být skříplý. Stačí když je blbě natažený, pak si babča přidává i při otočení řidítkama. Chce ho to protáhnout tak, aby byl co nejvíc na volno a co nejmíň pozohýbaný. :wink:

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 0:33:17
od jannovy0
to jsem zkoušel s lankem jde úplně normálně

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 3:20:42
od ronin10
Pavle myslím že to s tím raděním druhým máme na stejno ,taktéž si nic neporadil Honzovy co by mu odstranilo problém, :lol:

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 9:22:53
od ridchey
mozna by pomohlo lepe popsat problém,
ale pokud soupatko karbecu chodi pekne, a zadni kolo zustava viset v zaberu i po ubrani plynu,pak bych se opravdu podival na stav spojek v radicim bubnu,
vnejsi i vnitrni regulator atd....

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 11:12:51
od Pavel
Ano, je třeba použít lepšího vyjadřování. Když někdo napíše, že se mu sekne plyn, tak předpokládám, že se mu nevrací rukojeť plynu a řeším tím pádem bovden, šoupátko apod. A ne, že bude problém ve spojkách (rukojeť plynu se vrátí zpět, ale na stojanu se stále točí kolo).

Od minulého týdne jsem trochu chytřejší. Pokud to je ve spojkách, tak bych doporučil koupit přímo z firmy Motomax řadící čelisti a vnější i vnitřní unašeč a garantuju pak správnou funkčnost. Zjistil jsem totiž, že si nikdo nemůže v domácích podmínkách bez přípravku řadících čelistí spojky opravit tak, aby fungovaly tak, jak mají.

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 17:13:55
od Azor
Jasně, beru to, že to nemůže být úplně dokonalé. Ale když to funguje k naprosté spokojenosti, tak proč mermomocí chtít ještě větší dokonalost, :) Já jsem byl nucen vypižlat vnitřní unašeč na koleně z kusu plechu (originál mi o víkendu zapadl někam do bordelu v dílně a bylo to rychlejší než ho hledat a babču jsem nutně potřeboval pojízdnou) a jsem s tím maximálně spokojený, řadí přepychově. Pro mě z toho plyne jednoduché poučení - ne vždy je nutné hned utrácet spoustu peněz (a ta souprava pakny plus unašeče přece jen není zadarmo), někdy stačí alespoň trochu šikovné ručičky a chvilka laborování. Ostatně třeba na Kubě takto na koleně bez origo dílů opravují "ameriky" už 50 let a taky jim to stále ještě jezdí. :D

Re: přehřáty motor

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2014 17:55:17
od vfjr
To asi ve spojkách nebude-ne. Jak by spojka ovlivnila neubrání plynu (přísun směsi do motoru)???
Pokud máš možnost,půjč si od někoho karburátor a zkus to s ním. Tím vyloučíš jednu věc a dej do pořádku přestih a vložku v sání, svíčku, cívku..... ale nevrážej do toho peníze dokud nezjistíš napevno čím to je. Mám výhodu,že mám dvě babetty a když jedna zlobí,a pokud už nevím kudy kam, tak si postupně prohazuju věci z druhý a pak teprve jdu a kupuju. Určitě bude v tvém okolí někdo kdo babettu má a pomůže.