Není třeba vymýšlet něco, co už bylo vymyšleno. Než shánět předražený Stingový válec, to už raději sehnat rotavátor a máš to i s naladěným výfukem, kvalitním olejovým vzduchovým filtrem (přece jenom na polích se práší víc) a karbecem a poletí to v originále (2.7kW) klidně i 70-80km/h, aniž bys musel dělat nějaké úpravy ve válci, jak Fajn-Tom. Pro někoho, kdo se chce zabít, je to ideální a finančně nenáročná varianta úpravy
Jinak nevidím moc praktický význam využití takto silného motoru na Babettě. Maximálně na závody, případně frajeření před kamarády kolem komína, ale na skutečné ježdění bych volil raději mírně upravený klasický válec, ať to jede trvale kolem 50km/h. Při rychlostech nad 60km/h to chce stejně už vyztužit rám, dát jinou vidlici a použít kotoučové brzdy, což jaksi už před policajty neprojde.