Stránka 3 z 4

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 14:55:57
od wenca084
jiri.krystofek píše:A myslite tedy ze to je normální?
Ze se jakoby zakousne? Nekdy mam pocit ze poletim pres riditka;-D


Tak to vypada na mehanickou závadu , kolik mažeš a čím? Jestli se to nepřidírá. Dělá to za studena , nebo až po delší jízdě?

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 14:59:25
od jiri.krystofek
Zacne po nejakejch 5ti km cca... a z kopcu je to nejhorsi...
Myslis spatny olej?
Leju tam n95 + cerveny oleo mac 2t l litr benzinu + 35ml tohoto oleje
Presne tenhle olej http://www.mountfield.cz/olej-oleo-mac- ... l-1phm1010

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 15:52:41
od Azor
No mazání 1 : 57 a něco je přece jenom trochu odvážné. Super olej to zvládnout může, ale tohle je obyčejný minerál, rozhodně bych ho trochu přidal. Přidírání bys ale myslím poznal, to se většinou projeví úplným zdechnutím. Osobně bych zkusil dát alespoň na zkoušku jiný tyristor, mně se to svého času chovalo obdobně a pomohlo to. Jednoznačná rada je ale obtížná - postupuj nejlépe postupnými kroky podle Pavlovy příručky.

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 15:54:54
od jiri.krystofek
Mě tedy při jednom litru benzinu a 35ml oleje vychazi dle kalkulatoru cca 1:32.
Tak nevim bud se to pridira jak rikate a nebo tyristor?:-(

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 15:57:36
od Azor
Při 1 litru ano, ale pokud se podíváš pořádně, on píše o 2 litrech.
NÉ BLBNU - ŠPATNĚ KOUKÁM JÁ sorry :oops:

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 16:01:30
od jiri.krystofek
V pohodě; )
Jen se mi prostě nezdá že by tento olej byl az tak nekvalitní že by mi to pridiral:(
Takze co ted?
Popřípadě kde najít tu mytyckou pavlovu příručku? ;)

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 14:18:05
od Azor
Ona to není úplně příručka, ale je to rozhodně užitečné:

konečně řešení všech poruch motoru v jednom dokumentu

Příspěvekod Pavel » pon pro 29, 2014 20:37:17
Stahujte http://ulozto.cz/xAgh8DXT/majerek-poruc ... tta-v1-pdf
heslo:babettaklubbrno


Jinak ten olej nehaním, bude to solidní standard, pouze při tom mém překouknutí, kdy se mi zdálo, že to mažeš skoro 1 : 60, tak na to by nestačil. Já osobně mažu taky běžnými (trochu lepšími) oleji a to 1 : 50 a pak většinou je mi to trochu blbý a ještě malounko přikápnu. :lol:

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 16:12:09
od jiri.krystofek
Tak jsem na to kouknul a bohužel ani jeden příznak nemám.
Babettu v pohodě nastartuju...
V pohodě rozjedu všechno tak jak ma byt.
Jen prostě ve vyšších otáčkách vynechává.
Když tam budu chtít dát tyristor gyt rovnou abych zamezil pripadny poruse civky.. budu Mít problém s montáží?
Jenom precvakam kabliky na tento a kablik k civce tedy zrusim?
Prepojim jen 3 kabliky na novy tyristor a natahnu z toho gytu cely novy kabel s fajfkou ke svicce? Je to tak nebo si to maluju moc ruzove?

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 17:22:02
od wenca084
jiri.krystofek píše:Tak jsem na to kouknul a bohužel ani jeden příznak nemám.
Babettu v pohodě nastartuju...
V pohodě rozjedu všechno tak jak ma byt.
Jen prostě ve vyšších otáčkách vynechává.
Když tam budu chtít dát tyristor gyt rovnou abych zamezil pripadny poruse civky.. budu Mít problém s montáží?
Jenom precvakam kabliky na tento a kablik k civce tedy zrusim?
Prepojim jen 3 kabliky na novy tyristor a natahnu z toho gytu cely novy kabel s fajfkou ke svicce? Je to tak nebo si to maluju moc ruzove?


Budeš muset si udělat přechod z origo kulatých fastonů na autokonektor , který jsou na Gytu . Nebo to ucvakat a dát rovnou konektory , ale to bych nedělal , protože pak se gyt vysere , budeš tam chtít dát zpět origo tyristor třeba na dojetí a už to nezapojíš. Takže udělat pěkně kvalitně přechodky , zafoukat horkovzduškou smrštovačkou a bude to šlapat. Konektory seženeš v každým dobrým elektru s elektronik součástkama. Jo a na gyt se zapojují jen 3 vodiče. Takže jen tři udělat jen 3 přechodky.

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 17:49:43
od jiri.krystofek
Máte někdo detailní foto Prosím? Jak je to napojene? Trochu se toho bojím a co tedy se čtvrtým kablíkem?

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 20:23:53
od wenca084
jiri.krystofek píše:Máte někdo detailní foto Prosím? Jak je to napojene? Trochu se toho bojím a co tedy se čtvrtým kablíkem?


Se 4tým nic , ten si dáš do kastlíku :D , to je propoj mezi tyristorem a indukční cívkou , a ten v případě Gytu nebudeš potřebovat. Schéma neni potřeba. Není na tom nic složitého.

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 22:19:10
od stotun
Když se na GYT díváš zepředu, (palné drát je vpravo) tak barvy drátů jsou zleva: červená, žlutá, bílá a výsokonapěťový kabel ke svíčce, ale já osobně bych tam nechal zapojení cívka+tyrystor, protože se to može vyměňovat zvlášť

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 22:25:48
od jiri.krystofek
Ok zkusím najít krámek jak s tyristorem tsk s cívkou.
Na motokramku maji jen tyristor; (
Civka plus tyristor vyjde na cca 600 a tyristor gyt na cca 370 zase takovy rozdil tam není a raději bych to nechal na cívku a tyristor.

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 22:53:03
od ronin10
no přijde mi praktičtější gyt přeci jen když odejde tak vymenim soucastku za 370 nez kdyz neco odejde a nemam to jak prozkouset tak koupim civku a tyristor za 600 a zjistim ze mi to dela bud civka a nebo civka zapalovaci coz je na statoru a to je potom mazec si rict uvalil sem zbytecne 600 a jeste me cekaji utratit 200. ten kdo nemuze zkouset nebo neumi tak bych zvolil praktičtější zpusob gyt.

Re: Nechce jít do otáček a vynechává.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2015 23:55:17
od ridchey
no,my co si umime udelat tyristorku sami a temer zadarmo,tak je pro nas lepsi oddelena indukcka :wink: