Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod Pavel » pon pro 15, 2014 12:00:58

Chybí ti ten výstupek na segerovku 5 pro zajištění pružinky.

Postup opravy je jednoduchý, pokud umíš svařovat.

Sežeň si od kamarádů jetou výstupní hřídel z B210 (resp.i novou cena kolem 200,-), odřež z ní konec, co ti chybí na B215 hřídeli. Tu B215 hřídel nějak rozumně zabrus/zkrať, ať ten kousek z B210 hřídele můžeš pěkně navařit. A máš to.

Buben B215 se velmi těžko shání, máš naprostou raritu. Nejspolehlivější Babettu, co kdy byla vyrobena. Bohužel ale není vhodná do kopcovitých terénů. Když už budeš potřebovat jezdit do kopců, tak pak jedině s lehkým převodem 11/57
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod CErin » pon pro 15, 2014 13:11:12

Díky za rady, v kopcích je teda slušně líná, respektive když vidí velký kopec, tak stojí. :twisted: Ale zase je na ni pěkný pohled (lak, chromy) :mrgreen:
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod ridchey » pon pro 15, 2014 16:38:41

tak pak jeste jedna moznost, sehnat motor 210 a osadit ten.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod ridchey » pon pro 15, 2014 17:57:09

Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod Pavel » pon pro 15, 2014 19:04:27

Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod CErin » pon pro 15, 2014 21:17:11

Škoda jen té cenovky, jinak bych ho bral hned, nový. Ale asi zůstanu u osvědčené koncépcie Považských strojáren. Mně ta rychlost zase tak nechybí. (Vy jste se zase kochal, že pane doktore?) :mrgreen:
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod wenca084 » pon pro 15, 2014 21:43:42

Hmm , je to pěkný , ale dát 9 litrů za motor , to bych si radši koupil další 2 babetty za ty prachy...
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod Pavel » úte pro 16, 2014 10:18:50

Wenco. Ano, koupíš sice 2 Babetty za tu cenu, ale pak do nich postupem času nacpeš 20 tisíc, aby byly OK. To je realita, kterou si málokdo uvědomí, když kupuje polovrak za 4500Kč.

S cenou motoru bych si dovolil s vámi polemizovat. Cena okolo 10 tisíc je na dnešní dobu úplně supr cena za originální motor Babetty nikdy nejetý.

Jasně, jste rozmlsaní, protože 4T motor do Betky seženete už za 5000Kč, ale je to Čína, která moc nevydrží. Osobní zkušenost s Betkou.

Zkuste si dnes sestavit fungl nový motor B210 z nových komponent z eshopu a jste na 15-20tis Kč a navíc to nebude už originál. Kdo to myslí s Babettami vážně, neměl by zaváhat, dokud tyto motory ten pán ještě nabízí. Za takový rok, dva se už motory definitivně vyprodají a už nebudou. Navíc sleduju, že jejich cena stále stoupá. Před 2 lety je pán nabízel za 250 eur, dnes již za 350 eur. Znám ho osobně, je to poslední člověk v celém Československu, od kterého seženete původní originální díly.

Zachránil mě už mockrát s díly, které se už nedaly sehnat. Vloni mi dal tip na koupi posledního originálního motoru do B207, tak jsem ho hned bral do zásoby a teď jsem rád, že ho mám, protože na B207 dnes už nic neseženete.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod wenca084 » úte pro 16, 2014 23:53:00

Jj , je to věc názoru každého z nás. Myslim si , že se taky nesmí koupit hned první co vidim a trochu vybírat , já koupil babettu 210 na jaře za 3 tisíce , dal jsem do ní nové obutí a prkotinky ,náky mouchy měla , dlouho stála , moc toho nenajezdila , ale že bych měl narvat 10tis do motoru to nevim nevim, jasně muže se stát že se vysype ložisko na klice a hned jsem tam , protože když už se bude člověk pouštět do generálky , tak při tom povyměnuje vícekero věcí a pak samozřejmně cena naskakuje , o tom žádná. Takže tomuhle myslím rozumím moc dobře. S babettou jsem toho přes léto nalítal bych řek velice. Je supr že někdo vůbec ještě v dnešní době originální díly takto prodáva , pán si toho je dobře vědom , a proto ty ceny jsou takové jaké jsou , ví že nikde jinde se to sehnat nedá , a když to někdo bude potřebovat tak to prostě zaplatí , o tom to je. Na moji babettku se můžeš mrknou na odkazu u podpisu . Myslím že to není polovrak.
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Zavařený "cvrk" a zavařená řadící spojka

Příspěvekod Pavel » stř pro 17, 2014 8:49:05

Jasně, je to věc názoru. Ono, pokud s Babettou jezdí obyčejný uživatel v rámci okresu, tak mu může být fuk, co tam má za motor, ale pokud někdo jezdí velké štreky tak, jako já, tak pak je potřeba mít motor ťip ťop a cena motoru/repase je úplně někde jinde. Zhruba v té cenové relaci, za kolik pořídíte ten nový motor :)

Také bych si dokázal představit sehnat Babču za 3tisíce a udělat pologo, tzn. výbrus a repasi klikovky + ložiska a za cca 6tis Kč mít finální produkt, který se mi ale bude každou chvíli sypat a nakonec stejně vyměním skoro každý díl a jsem s cenou na 12-15 tisíc, než to začne být aspoň trochu spolehlivé :)
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků