Ahoj, jsem zpátky po několika letech, tak nevím, jak se to tu změnilo. . Pořídil jsem si na stará kolena Babettu 210 DE LUXE z r 1994, bohužel předchozí majitel ji trochu poladil.
Chtěl jsem se Vás zeptat, jak řešit, když jsem urval šroub, na kterém je cvrk? (to odpojování motoru u sekundárního řetězu). Původní majitel to tam měl jen přivařený na oko, cvrk nešel vypojovat, tak jsem ho zkusil povolit - byla tam matka, ale ten navařená a už mi zůstala v gole. Teď ho tam mám jen nasazený na zbytku závitu, protože díky tomu, že se točí, nelze nijak uchytit. Poradíte? EDIT: Název dílu je "unašeč řetězového kola".
Podobně řádil předchozí majitel se svářečkou na koši řadící spojky (pod krytem vpravo) a koš má místo matky uprostřed svár. Vyplatí se to říznout flexou a koupit nový?
Díky