Motor se dusí a nejde vytočit na max otáčky

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Motor se dusí a nejde vytočit na max otáčky

Příspěvekod ganan » ned kvě 18, 2008 22:12:04

Koupil jsem babettu 210 a pořád se dusí a nejde do otáček, vyměnil jsem zapalování, indukční cívku, zkusil jsem už 4 tyristorové jednotky. Karburátor jsem kompletně vyčistil a skontroloval jsem hladinu benzínu. Pořád to samé, poraďte. Děkuji
ganan
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 18, 2008 21:28:05
Bydliště: Nové strašecí

Příspěvekod IGI » ned kvě 18, 2008 22:45:42

Vyfuk? Koleno? Vycistene? Dekcarbonizovane? :?
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Duro » pon kvě 19, 2008 7:54:22

A nadrz vycistena? Ked vycistis karburator a nadrz je zanesena od praskovej hrdze a ineho jemneho sajrajtu a nemas prietokovy filter paliva - tak je ten karburator zaneseny znova a prejavuje sa to pripchavanim privodu paliva hlavne vo vyssich otackach - dusi. Doporucujem skontrolovat aj valec, nech uz clovek vie, co kupil ...

Najlepsie prejst a skontrolovat cely system od sania az po vyfuk. :roll:
Babetta 207 ... co k tomu dodat ?!
Uživatelský avatar
Duro
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 22, 2008 9:02:58
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvekod LADAIII » pon kvě 19, 2008 19:08:03

I kdyz to zrejme timto nebude,zkousel jsi na karbecu stelovat i bohatost paliva ?
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod ganan » pon kvě 19, 2008 22:26:54

Kompletne jsem vycistil a dekarbonoval výfuk, dokonce jsem dneska skontroloval a pro jistotu vymenil simerinky na klikové hřídeli, pořád to samé. Dám plný plyn a houpavě kolísaj otáčky, jak kdyby to nepálilo pravidelně, protože do karburátoru benzín teče krásně a všechno je vyčištění, včetnš karbece, zítra ještě zkusím vyměnit kompletně kabely, jestli mi náhodou někde neproskakuje jiskra. Válec jsem skontroloval, ten co mi to prodal tvrdil že je po výbrusu a je to skutečně tak, komplet je nový píst i kroužky. nevim fakt nevim a neni to první babetta kterou mam, takže nejsem uplnej amater, ale tahle me fakt dostala.
ganan
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 18, 2008 21:28:05
Bydliště: Nové strašecí

Příspěvekod Starec » pon kvě 19, 2008 22:30:07

Najsamprv by si mal skúsiť dať novú sviečku ak je poškodená zvykne to robiť.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Honzasv » úte kvě 20, 2008 7:22:35

Mám uplně stejný problém. Koupil jsem babettu 210 "udajně" po kompletní GO motoru a výbrusu . Motor našlápnu ... běží na volnoběh a jak se mu přidá dusí se chcípne. Koleno + výfuj čisté , karburátor a svíčka O.K ale zdá se mi že karbec spíš tlačí vzduch ven než aby sál . Jestli se Vám stalo něco podobného prosím PORAĎTE !!!! Už v tom ležim 2 dny a začínám šedivět :lol: :lol: :lol:
Honzasv
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 20, 2008 7:17:41

Příspěvekod Duro » úte kvě 20, 2008 8:15:50

ganan: Tak potom mas zrejme podobny pripad, ako som mal ja. V beznych otackach to frcalo v pohode a akonahle to vyslo do maxima, tak to zacalo ako keby brzdit, potom znovu zrychlilo a znovu pribrzdilo a stale dookola. Problem som vyriesil, ked som vycistil nadrz, palivovy kohut a vymenil indukcnu cievku. Teraz sa uz nepamatam v akom poradi, ale zabralo to.

Ak si uz mechaniku skontroloval, tak treba pozriet elektriku. Nemusi to byt zrovna indukcna cievka, ale ako Starec radi - zacni od sviecky, potom vn kabel, indukcka, tyristor, no uvidis ...

Honzasv: Ty mas trochu iny problem - ale navod podobny - najprv by som skontroloval aj privod paliva - t.j. nadrz, palivovy kohut a tiez potrubie za karburatorom /moze prisavat falosny vzduch/ - tie veci si nespominal, ze by si pozeral ... Holt, to vies, ked clovek nieco kupi z druhej ruky, musi pocitat s problemami. Ja som uz postupne prekopal pomaly celu masinku a stale je co robit ...
Babetta 207 ... co k tomu dodat ?!
Uživatelský avatar
Duro
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 22, 2008 9:02:58
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvekod ganan » úte kvě 20, 2008 21:38:33

tak jsem uz odhalil problém, v tom hlinikovim nasavaci vzduchu nekdo nacpal, ne jenom tam kde ma byt ta dratenka, ale zacpal dratenkou i přívod vzduchu, hned na začátku, kde ho to nasavá. Ted ale mám další problém. Přidám plyn a zprvu se jakoby trochu přidusí, než se vytočí na plny otáčky a špatně drží volnoběh,
ganan
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 18, 2008 21:28:05
Bydliště: Nové strašecí

Příspěvekod LADAIII » úte kvě 20, 2008 21:45:26

ganan: pokud byl ucpanej privod vzduchu, bude treba tim padem znovu sestelovat bohatost paliva a az to budes mit zhruba hotove, tak i volnobezne otacky. Ty nema smysl nastavovat driv, nez seridis bohatost, zase by se to rozhodilo.. Sroub na serizeni bohatosti se nastavuje tak, ze ho zasroubujes nadoraz, povolis cca o 1 a 1/2otacky (tedy 3xpul otacka sroubu) a pak nastavujes..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod noro » ned kvě 25, 2008 21:36:30

Ahoj ja man taky problem s babcom ze pri chladnejsom pocasi to funguje ako rozpravka ale ked to stoji na slnku alebo je nad 25stupnov vonku tak sa jej nechce ani rozbehnut ,nema vykon ,dusi sa ale nastartujem ju na prvu supu.tak neviem co snim Moze to robit tyrystor?
noro
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned kvě 25, 2008 21:27:25
Bydliště: KECHNEC

Příspěvekod LADAIII » ned kvě 25, 2008 23:10:42

Noro: zacal bych svickou. Prodava se "tepla" a "studena", v prodejne se me na to ptavali kterou chci. Taky muze byt vadna, doporucuji koupit obe dve nove a vyzkouset. Stoji to par penez, kdyz hodne prezenu, stovku dohromady obe dve..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků