Výfuk

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Výfuk

Příspěvekod Varaderoman » čtv říj 29, 2015 9:56:46

Tu.…...
Přílohy
IMG_20151029_084843.jpg
IMG_20151029_084843.jpg (159.99 KiB) Zobrazeno 3080 krát
A musí to jít!!!!
Uživatelský avatar
Varaderoman
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: pát říj 02, 2015 15:19:08
Bydliště: Úžice

Re: Výfuk

Příspěvekod RottenFox » čtv říj 29, 2015 11:38:31

Zajímavé! :idea:
Uživatelský avatar
RottenFox
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 570
Registrován: pát srp 23, 2013 3:57:54
Bydliště: Pohraničí Západních Čech

Re: Výfuk

Příspěvekod Varaderoman » čtv říj 29, 2015 13:34:32

Zajímavýho na tom neni asi nic. Prostě utržená přepážka z výfuku. Foceno tabletem takže kvalita taky nic moc..... :mrgreen:
A musí to jít!!!!
Uživatelský avatar
Varaderoman
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: pát říj 02, 2015 15:19:08
Bydliště: Úžice

Re: Výfuk

Příspěvekod wenca084 » čtv říj 29, 2015 13:48:36

Tak ted už je to jasnější , takže přepážku zpět zajistit , dát vložku a kocovku stáhnout matkou. Dík za foto...
Babetta 207/500 , Simson SR 70
wenca084
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 359
Registrován: úte led 14, 2014 3:09:14
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Výfuk

Příspěvekod Varaderoman » pát říj 30, 2015 9:21:05

Dneska to mám v plánu. Když už bude dole tak ho i vyčistím.
A musí to jít!!!!
Uživatelský avatar
Varaderoman
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: pát říj 02, 2015 15:19:08
Bydliště: Úžice

Re: Výfuk

Příspěvekod mareks4 » úte lis 08, 2016 22:57:38

Dobry den
Vedeli by ste mi poradit ci sa oplati vyvrtat pridavne diery do vyfuku pripradne do akych miest?
mareks4
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: pon črc 04, 2016 13:51:06

Re: Výfuk

Příspěvekod RomanR » stř pro 30, 2020 1:37:57

Kdysi, když jsme vyráběli soutěžní tlumiče výfuků dle výkresů Abarth, jsem získal informaci, že odpor odchodu výfukových plynů přes výfukové potrubí musí být v rovnováze s odporem sání, tedy nasávání vzduchu do motoru přes karburátor a jeho vzduchový filtr. Takže když někdo u motorky vykuchal výfuk, docílil jen většího hluku, který pocitově zvyšoval výkon. Ten ale poklesl a zvedla se spotřeba, protože menší odpor výfukového systému strhával z motoru palivo do výfuku.
Před lety jsem to zkusil u Babetty 210 a nakonec jsem musel koupit nový orig. výfuk.
Nízký výkon motoru Babetty je v porovnání s jinými padesátkami dán menšími kanály ve válci a menším karburátorem. Krom toho motory Babett, Jawy a ČZ-ety se vyráběly výhradně jen dvoukanálové, zatímco výkonnější motory NDR - viz Simpson nebo MZ se dělaly tříkanálové. Takové motory byly mnohem živější a výkonnější.
Rozdíl výkonu tedy spočívá především ve vratném vyplachování spolu s rychlým vyplachováním motoru (do výfuku) a rychlým plněním zážehovou směsí.
Pokud chce někdo zvýšit výkon motoru např. Babetty, musel by buď použít jiný válec, nebo pokud to zámky pístních kroužků dovolí, zvětšit přepouštěcí kanály, zvětšit sací a výfukový kanál, možná i snížit zdvih pístu, ale to by znamenalo zásah do klikovky a ojnice, zkrátka musel by se přestavět celý motor. To je jakoby jste chtěli předělat vzduchovku na brokovnici.
Takže pokud nejste spokojeni s výkonem vaší Babetty, začistěte jen nedodělky, spasujte co nepasuje, vyhlaďte co je nedokonale opracované a hrát si bez rizika můžete už jen s poměrem primárního a sekundárního ozubeného kola. Jinak Babču neubrzdíte.
RomanR
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon lis 23, 2020 1:47:45

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků