Stránka 2 z 2

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: čtv říj 29, 2015 9:56:46
od Varaderoman
Tu.…...

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: čtv říj 29, 2015 11:38:31
od RottenFox
Zajímavé! :idea:

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: čtv říj 29, 2015 13:34:32
od Varaderoman
Zajímavýho na tom neni asi nic. Prostě utržená přepážka z výfuku. Foceno tabletem takže kvalita taky nic moc..... :mrgreen:

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: čtv říj 29, 2015 13:48:36
od wenca084
Tak ted už je to jasnější , takže přepážku zpět zajistit , dát vložku a kocovku stáhnout matkou. Dík za foto...

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: pát říj 30, 2015 9:21:05
od Varaderoman
Dneska to mám v plánu. Když už bude dole tak ho i vyčistím.

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: úte lis 08, 2016 22:57:38
od mareks4
Dobry den
Vedeli by ste mi poradit ci sa oplati vyvrtat pridavne diery do vyfuku pripradne do akych miest?

Re: Výfuk

PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2020 1:37:57
od RomanR
Kdysi, když jsme vyráběli soutěžní tlumiče výfuků dle výkresů Abarth, jsem získal informaci, že odpor odchodu výfukových plynů přes výfukové potrubí musí být v rovnováze s odporem sání, tedy nasávání vzduchu do motoru přes karburátor a jeho vzduchový filtr. Takže když někdo u motorky vykuchal výfuk, docílil jen většího hluku, který pocitově zvyšoval výkon. Ten ale poklesl a zvedla se spotřeba, protože menší odpor výfukového systému strhával z motoru palivo do výfuku.
Před lety jsem to zkusil u Babetty 210 a nakonec jsem musel koupit nový orig. výfuk.
Nízký výkon motoru Babetty je v porovnání s jinými padesátkami dán menšími kanály ve válci a menším karburátorem. Krom toho motory Babett, Jawy a ČZ-ety se vyráběly výhradně jen dvoukanálové, zatímco výkonnější motory NDR - viz Simpson nebo MZ se dělaly tříkanálové. Takové motory byly mnohem živější a výkonnější.
Rozdíl výkonu tedy spočívá především ve vratném vyplachování spolu s rychlým vyplachováním motoru (do výfuku) a rychlým plněním zážehovou směsí.
Pokud chce někdo zvýšit výkon motoru např. Babetty, musel by buď použít jiný válec, nebo pokud to zámky pístních kroužků dovolí, zvětšit přepouštěcí kanály, zvětšit sací a výfukový kanál, možná i snížit zdvih pístu, ale to by znamenalo zásah do klikovky a ojnice, zkrátka musel by se přestavět celý motor. To je jakoby jste chtěli předělat vzduchovku na brokovnici.
Takže pokud nejste spokojeni s výkonem vaší Babetty, začistěte jen nedodělky, spasujte co nepasuje, vyhlaďte co je nedokonale opracované a hrát si bez rizika můžete už jen s poměrem primárního a sekundárního ozubeného kola. Jinak Babču neubrzdíte.