wenca084 píše:Píšeš : co hrbol - to zdechlo , napadá mě povolenej kontakt v zapojení zapalování a nebo problém s přívodem paliva.
ronin10 píše:projít celou elektriku od zapalovací cívky na statoru,až po onu krabičku a ukostření,někde by mohl být volný drátek či utržený či jinak poškozený,dále očistit celý tyristor kontakty od oxidace kontaktolem jedině tam bych viděl problém ,jinak kopance od chcípáku jsou v pořádku blbé by bylo kdyby nebyly při velkých točkách tím silnější kopanec když babeta stojí klasicky tak tě to nekopne když chcípáš popřípadě zkontrolovat vedení lanka jestli se pohybuje volně v bovdenu a tím jak si šrouboval šroubkem na karbeci jsi mohl zaseknout plynové lanko respektive šoupátko a pak se nediv že drží vysokej plyn ikdyž máš lanko volně
ronin10 píše:a fajka drží na závitu svíčky? musí tam dost držet nemám zkušenosti se silikonovými fajkami,a nebo vyměnit svíčku, a čepičku šroubovací dej dolů ze svíčky pokud tedy nemáš fajku uspůsobenů jako auto káble. tak aspon ten plyn se pořešil o starost méně svíčku bych dal brisk n17c asi nejlepší možnnost za dobrou cenu ,pokud tedy jsi už neměnil. možná i kábl bych pro jistotu vyměnil a nebo uřízl pokud je ho dost z každé strany tak minimálně o 5 mm třeba je tam oxidace těžko říct nevidím tam v kolikati na tacho tam háže dvojku ? 20 či 25 km/h dle tacho ? to je si myslím standart
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků