když nastartuješ tak podfukuje,citiš na mokrý ruce,ostatně udělal bych opatření a to jest.
1)sundal hlavu i s válcem
2)sehnal bych do hlavy dosedací hliníkový kroužek,pokud tam již je oddělat a sehnat nový- zručnější může hlavu zabrousit tj. třeba brusnou pastou já používám diamantovou tou to jde perfektně tj. postavit si válec, do sedla hlavy na válec nanést pastu je to to kruhové vybrání tj dosedací plocha,trochu i zabrat můžeš přitlačit a otáčíš a zaroven pritlacujes tak dlouho než bude dosedací plocha krasně lesklá ne jen mistama ale celý ten kruh dosedací tím bysi mel mit srovnanou hlavu, pak důkladně očistit hlavně dávat pozor aby se pasta nedostala do válce a nepodřela ho čili šudlám šudlám kouknu něco se tam dostalo setřu hadrem a jedu dál až do srovnání.
3)pod valec udělat těsnění z papíru (tvrdá složka) případně koupit, nelepit silikonem! těsnění lze z každé strany mírně potřít vazelínou
4) nasadím válec POZOR na pístní kroužky musejí být v zámcích pístu a opatrně nasouvám dávat pozor rady praskají !!!
5)po nandání hlavy přitisknout na konec až k těsnění,pak vezmeš hlavu válce a nasadíš ji na tu obroušenou dosedací plochou ve správné poloze tj. svíčka směřuje směrem nahoru potažmo její zavit v hlavě.
6)pro utažení je vždy podložka a matice prumer 6mm na každý šteft- - - stahuj do kříže NE! na fest ! postupně at si hlava dokože sednout stejnoměrně,pozoruj spáru mezi hlavou a válcem, při dotažení kdy už je do natvrdo ale s citem ,tak můžeš libovolně zkoušet dotáhnout všechny zdali ještě jdou pokud ne tak je to utáhlé. spára by měla být v podstatě všude stejná.
nyní můžeš spustit benzín a zkusit to hodně štěstí
(doporučuju před smontováním vymontovat štefty z bloku motoru a líznout je očkem ve sveráku velikosti 6mm ,upínej za hladký povrch v měkkých čelistích. případně nahrad i stávající matice za nové a nebo je pročisti takjtéž závitníkem. bude se ti lépe přitahovat
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
!!! zkušenější může sdělat z pístu ,pístní kroužek, během práce a zkusit jej vložit do válce podle mezery se pak zjištuje zdali již to není na výměnu kroužků bo případně na výbrus. Nedoporučuji Nezkušeným kroužek může prasknout a to je potom zlé, a je na místě výbrus,či výměna kroužků a následné zajíždění xxx kilometrů !!!