Motor po částečné GO

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Motor po částečné GO

Příspěvekod Lerry » čtv bře 26, 2015 21:49:24

Čus rád bych se pochlubil svoji práci
nově obložené čelisti
výbrus 2
vyměněné všechny ložiska a gufera
klika byla dobrá tak tu sem nerepasoval
Obrázek

ps: jestli sem porušil nějaké pravidla tak se omlouvám sem tu nový :)
Lerry
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv bře 26, 2015 14:17:22

Re: Motor po částečné GO

Příspěvekod san3596 » čtv bře 26, 2015 22:03:09

pěkná práce a mám dotaz kolik je celkem krytů u 1. bubnu? u tebe vidím kulatý a zaoblený, ale já tam mám nezaoblený
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Motor po částečné GO

Příspěvekod Lerry » čtv bře 26, 2015 22:05:36

Jako myslíš vrchní buben ? no oni jsou ty 2 typy ten zakulacený a hranatý ale nevím jaký je v nich rozdíl
jinak díky :)
Lerry
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv bře 26, 2015 14:17:22

Re: Motor po částečné GO

Příspěvekod san3596 » pát bře 27, 2015 0:22:24

Okej jenom já pro sichr jestli není ještě nějaký třetí :D
Nikdy není na nic pozdě i když se to může zdát.
Uživatelský avatar
san3596
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 317
Registrován: úte srp 12, 2014 1:10:09
Bydliště: Přerov

Re: Motor po částečné GO

Příspěvekod Azor » pát bře 27, 2015 8:01:22

On to teda není kryt, že, ale ten hranatý typ je svařovaný, zatímco ten zaoblený je soustružen z jednoho kusu. Co je lepší jistě chápete sami. :D
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků